A fiatalok teljesen rá vannak kattanva az iPhone-okra
Szinte az összes tinédzser almás mobil vásárlásán gondolkodik.
A Piper Sandler legfrissebb tanulmányából kiderül, hogy az amerikai tizenévesek mintegy 87 százaléka úgy véli, hogy a következő okostelefonja almás logós lesz. Ugyanez a felmérés arra is rávilágít, hogy az Egyesült Államokban élő tinédzserek szintén 87 százalékának a jelenlegi mobiltelefonja is valamilyen iPhone.
Ezek nagyon komoly számok, mégsem tekinthetők rekordnak. A Piper Sandler egy évvel ezelőtti felmérésében ugyanis az szerepelt, hogy az amerikai fiatalok 90 százaléka tervezi valamilyen új iPhone megvásárlását, és akkor még 88 százalékuk rendelkezett almás készülékkel.
A kutatásból az is kiderül, hogy immár az Apple Pay a fiatalok legnépszerűbb pénzügyi szolgáltatása, mely megelőzte a korábbi piacvezető megoldást, a Venmót.
A Piper Sandler munkatársai mintegy 7100 fiatalt kérdeztek meg negyvennégy amerikai államban. A 16,2 éves átlag életkorú tinédzserek olyan háztartásokban élnek, melyek átlagos bevétele 69000 dollár (24 millió forint), és a válaszadók 39 százaléka végez valamilyen munkát a tanulmányai mellett.
Az USA-ban jelenleg a nemrégiben piacra dobott és általunk is alaposan letesztelt új iPhone SE a legolcsóbb almás mobil, melynek 64 GB-os alapmodellje 429 dollárba (149 ezer forint) kerül. Ugyancsak olcsónak számít az iPhone 11, melynek szintén 64 Gb-os alapverzióját 499 dolláros (174 ezer forint) áron jegyzik.
A csúcsot a mindent bele kategóriás, hatalmas kijelzős és profi kameraszettes iPhone 13 Pro Max jelenti. Az Apple aktuális flagship kategóriás mobilja 128 GB memóriával 1099 dolláron (382 ezer forint) nyit, az 1 TB-os csúcsmodellért pedig nem kevesebb, mint 1599 dollárt (556 ezer forint) kell fizetni.
Kapcsolódó cikkek:
- Erős déjà vu: leteszteltük a 2022-es új iPhone SE-t
- Még nagyobbat szól: iPhone 13 Pro Max teszt
- A céltábla közepe: iPhone 13 és 13 Pro teszt