Miután ellopták az iPhone-om II. rész

Tech Hírek   |   2015.11.18 - 17:00   |   Írta: Érci Viktória   |   2203
18. nov Miután ellopták az iPhone-om II. rész

Érdemes –e készülékbiztosítást kötni?

Rengetegen olvastátok, hogy ellopták a telefonomat, amit ezúton is köszönök, főleg a kedves Kommentelőknek az együttérzést és a bíztatást a kitartásra. A kálváriám úgy tűnik a végéhez ért, ismét a kezemben tartok egy iPhone 6-ot, mindezt a készülékbiztosításomnak köszönhetően 30 ezer forintért.

A fentebbi kérdést tehát rögtön röviden és tömören meg is válaszolnám: Igen, érdemes.

De ez nem ennyire fekete vagy fehér, nem felhőtlen a mosolyom. T-s vagyok, és havi 3000 (2990) forintot fizetek a teljes körű biztosításért, ami a lopásra és a sérülésekre is vonatkozik. Persze csak ha felelősen viselkedtem a kár bekövetkeztekor, mert ha nem, akkor buktam az új készüléket. Ez valahol érthető, másfelől meg nem, hisz például ha béna vagyok és leejtem, nem valószínű, hogy ennyivel megúszom, de ettől most tekintsünk el, hisz én nem így jártam. És ha ti így jártok, akkor sem jártatok így, remélem, értitek a célzást!

Tulajdonképpen még fizetem a részleteit az ellopott készüléknek, és ha számításba vesszük a havi összegét a biztosításnak, nem biztos, hogy anyagilag jól járunk vele, de mégis kinek van a zsebében száz x ezer forint a hasonló esetekre? A készülékbiztosításban az a legnagyobb pozitívum, hogy nem kell egyben egy hatalmas összeget kiperkálnunk, ha ugyanazt a minőséget szeretnénk továbbra is használni. Legalábbis ez az én véleményem. Az sem biztos, hogy pozitívan bírálják el a kárigényedet… De mégis úgy gondolom, hogy „még szerencse, hogy volt rá biztosításom”.

A mizéria viselt meg leginkább. Nem elég, hogy kirabolnak, még rohangáljak is össze-vissza, semmit sem lehet telefonon elintézni, amit meg úgy kellene, az abban illetékeseket nem lehet elérni. Mint az utóbbi cikkemben is említettem, a nap bármely szakasza csúcsidő…

Viszont öröm az ürömben, hogy nem telt 15 munkanapba, hogy új készüléket kapjak. Egy hét alatt meghozta a futár, kifizettem és már használtam is VOLNA… De a SIM kártya ugyebár nano, a régi Nokiáé meg nem. Úgyhogy ismét T-pont, sorszám, ácsorgás (M I É R T  N I N C S  S Z É K ? !), visszaállítás… Egyébként járt már valaki hasonlóan? Érdekelne, hogy csak a humoromat értékelték, vagy másoknak is ennyire hamar megérkezett az új készülék? Kérlek, írjátok meg kommentbe, ha van rá időtök!

Hadd említsem meg Nektek az Almáriumot, akiket nem mellesleg megtaláltok a szerviz oldalunkon is, mert rendkívül pozitív tapasztalataim vannak Velük kapcsolatban, főleg ha szembeállítom Őket a T-sekkel.

Az első és „legfontosabb” észrevételem, hogy van kanapéjuk, meglehetősen kényelmes és esztétikus darab. 

Gyorsak, rugalmasak, kedvesek. Ellentétben a magentásokkal. A garanciáztatás egy hétbe sem telt Náluk. 

És egy sor erejéig szót ejtenék az Árkádos Space csapatáról is, náluk rakattam fóliát a telefonra, olcsó volt, gyors, és mosolygós csapat.  

Kapcsolódó cikkek: Ellopták az iPhone-om, Miután ellopták az iPhone-om, Ismét elakarták lopni az iPhone-om


Kommentek megjelenítése