A mobilok 90 százaléka kijelzőtörés miatt kerül szervizbe
A kijelző sérülése a leggyakoribb probléma, amely miatt a magyar felhasználók szervizhez fordulnak.
Véletlenül leejtett, asztalról, polcról levert vagy zsebből kicsúszó okostelefonok adják a térítéses kategóriába tartozó javítások 90 százalékát Magyarországon. A kijelző valamilyen fokú sérülése magasan a leggyakoribb probléma, ami miatt a felhasználók szervizhez fordulnak a mobiltelefonok javításával foglalkozó TMX szerint.
A szerviz ajánlása alapján a védőtokok és védőfóliák hozzájárulhatnak a készülékek védelméhez, fontos azonban megérteni, hogy ezek a védelmi eszközök nem nyújtanak teljes garanciát a mobiltelefonok sértetlenségére. Ajánlott óvatosan kezelni a készüléket, és ügyelni arra, hogy ne essen le vagy ütközzön kemény felületekkel.
Emellett nem javasolt a mobiltelefonok farzsebben tárolása: ilyenkor a készülék különböző nyomásoknak és mozgásoknak van kitéve, amelyek sérülést okozhatnak, vagy könnyen kicsúszhat, leeshet a telefon. Fontos hangsúlyozni, hogy az óvatosság és a gondoskodás a legjobb módja annak, hogy minimalizálható legyen a sérülések kockázata.
Kapcsolódó cikkek:
- Az olcsóbb iPhone-ok szintjén teljesít a méregdrága Google Pixel Fold kamerája
- Akadt egy komoly gond az Apple okosszemüvegével
- Szuper memória kerül az új mobilokba