Az okosóra piacot változatlanul az Apple uralja
Ezek a viselhető kütyük egyre népszerűbbek a vásárlók között, de vajon mely gyártók uralják a piacot?
A Strategy Analytics picakutató cég legfrissebb tanulmányából kiderül, hogy az idei esztendő második negyedévében globálisan mintegy 12,3 millió okosóra talált gazdára, vagyis 43,6 százalékkal több, mint az előző esztendő hasonló időszakában.
A piacot változatlanul az Apple uralja, mely amerikai vállalat az említett három hónapos időszakban 5,7 millió okosórát értékesített, ily módon pedig 44,4-ről 46,4 százalékra nőtt a piaci részesedése.
Az ezüstérmet a Samsung kapja: a dél-koreai cég 2 millió okosóra eladásával 10,5-ről 15,9 százalékra növelte piacrészét. A dobogó harmadik fokára a Fitbit állhat fel a maga 1,2 millió darabos eladási mennyiségével, ennek a gyártónak a részesedése 15,2-ről 9,8 százalékra olvadt.
Kapcsolódó cikkek:
- Tiny Armies・Watchlabor
- WatchOS 6 újdonságok [videó] - Watchlabor
- Az Apple Watch Series 4 kijelzője az év kijelzője
- Beépített kamerát kaphat a következő Apple Watch