30 millió dollárt keresett a Beats eladásán LeBron James
Jóllehet az idei NBA szezon nem az igazi James számára, azért van minek örülnie a sztár sportolónak. Még 2008-ban a Beats indulásakor bevállalta a prémium fejhallgatók reklámozását, cserébe viszont részesedést kért az akkor még csak szárnyait bontogató cégben - így juthatott nem kevesebb, mint 30 millió dollár haszonhoz a 3 milliárdos üzletből.
Az viszont még tisztázatlan, hogy vajon továbbra is népszerűsíteni fogja-e az azóta ikonikussá vált fejhallgatókat - hiszen James az Apple legfőbb riválisának, a Samsungnak is az egyik legismertebb szószólója.
Nem ez az első eset, hogy NBA sztárok felé kacsintgat az Apple. Pár héttel ezelőtt szivárogtak ki infók Kobe Bryant és Jony Ive Cupertinoban tartott találkájáról. Természetesen semmi hivatalosat nem lehet tudni a találkozóról, annak viszont lehet valóságalapja, hogy valamiféle szponzori partnerséget szeretne tető alá hozni az Apple. Mindez remekül illene a cég fitnesz és egészséges életmód felé nyitó irányvonalába.
Forrás: 9to5mac.com