Elstartolt az Apple Instája
Az egyre népszerűbb közösségi app az iPhone-osok képeire fókuszál.
Érdekes lépésre szánta el magát az almás cég. Eddig is láthattunk reklámokat, sőt az Apple Music profilját is az Instagramon, ám az Apple eddig még nem jelentkezett saját oldallal a Facebook tulajdonában lévő közösségi alkalmazásban. Eddig! Mától ugyanis a cupertinóiak megkezdték bevenni ezt a közösségi felületet is. Az @apple elnevezésen elérhető profilt az Instagram természetesen már hivatalosan is visszaigazolta.
Korábban azért fura kapcsolatot ápoltak az Instagrammal. Phil Schiller például 2012-ben azért törölte a fiókját, mert a közösségi alkalmazás elérhetővé vált androidosok számára is…
Érdekes koncepcióval kezdték meg az Insta-létet. Talán még emlékeztek az iPhone 6 kapcsán indított „Shot on iPhone” kampányra, amivel az Apple a telefonok kamerájának jó minőségét hirdette. Az iPhone-nal készített fotókat a figyelem középpontjába állító kampányban eredetileg bárki fotóit és videóit megjelentették, legalábbis, akinek az Apple beleszeretett a művébe. Idén januártól viszont az almás cég már csak egy maréknyi profi fotóst kért fel a feladatra, hogy örökítsenek meg egy éjszakát alkonyattól pirkadatig az iPhone 7 kamerájával.
Az Apple hivatalos Instagramja tanúsága szerint továbbra is az új trend marad a „Shot on iPhone” kampányban, hogy profi fotósok munkáit használja az Apple. Sőt, egyúttal még népszerűsíti is az alkotókat a képeik mellett megjelölve. Az elmúlt órákban folyamatosan kerültek fel a profilra az iPhone-nal készített fotó és videó galériák.
Talán mindez nem végleges, mivel emellett azonban az Instagram felhasználókat arra bátorítja a cég, hogy maguk is töltsék fel almás okostelefonnal készített jól sikerült képeiket a közösségi alkalmazásba, és használják a #ShotoniPhone hashtaget.
Forrás: AppleRider/ 9to5Mac
Kapcsolódó cikk:
- A Shot on iPhone kampány 50 árnyalata
- Egy éjszaka az iPhone 7-tel
- Tudod, hogyan fotózz az iPhone 7-tel?