A Samsung legújabb reklámjában újra alázni próbálja az Apple-t
Rendkívül "életszerű" helyzetet vázol fel a Samsung legújabb reklámja.
Újra azon törte a fejét a Samsung marketingcsapata, hogy hogyan szólhatnának be az Apple-nek. A koreai cég ezúttal az iPhone X letöltési sebességét vette célpontul.
Mint azt tudjuk, a Samsung új csúcsmobiljának, a Galaxy S9-nek az egyik legfőbb erénye a villámgyors LTE elérése, ami a Speedtest by Ookla mérései alapján a legjobb az okoseszközök frontján. Az Apple-t alázni próbáló reklámban is éppen erre a tulajdonságra vetették a hangsúlyt.
A sztori a következő: egy hölgy az egyik Apple Store-ban arról kérdezi az eladót, hogy az iPhone X-nek van-e a leggyorsabb letöltési sebessége. Elvégre az emberek többsége azt kérdezi meg egy okostelefon-vásárlás előtt, hogy milyen letöltési sebessége van a készüléknek, nemde?
Vásárló: Tehát nem az iPhone X-é a leggyorsabb letöltési sebesség.
Eladó: Nem, de gyorsabb, mint az iPhone 8-é.
Vásárló: De a letöltési sebessége lassabb, mint a Galaxy S9-é. Pedig én az hittem, hogy ez a „jövő okosmobilja”.
A cupertinói tech cég sokat emlegette, hogy ez az okostelefon a jövő készüléke, így egyből, ahogyan valamiben megfogták a tízest, meglovagolták a sikert.
Nem ez az első eset, hogy a Samsung úgy reklámozza az okosmobiljait, hogy megpróbálja rossz fényben feltüntetni az Apple-t. Legutóbbi próbálkozásukról is beszámoltunk, amikor az almás mobilok lassulását emelték ki a koreaiak.
Forrás: AppleRider/9to5Mac
Kapcsolódó cikkek:
- 4,3 milliárd eurós bírságot kapott a Google az Android miatt
- Megdöbbentő mennyivel több bevétele van az App Store-nak, mint a Google Playnek
- A Samsung legújabb reklámja konkrétan az Apple-ön való csúfolódásról szól