Egy ideig még biztosan nem lesz Oculus Rift támogatás Mac-hez
Úgy tűnik, már nem a „gyenge gépekkel” van a probléma.
A TechCrunch oldal készített nemrég egy interjút Nate Mitchell-lel, az Oculus társalapítójával, aki többek között a Mac-es támogatásról is szólt néhány szót.
Mitchell elárulta, hogy ugyan közel állnak a szívéhez az almás gépek, egyelőre sajnos nem tudja, hogy mikor érkezik rájuk a támogatás. A társalapító szerint bármennyire is szeretnének, a következő fél évben még biztosan nem jutnak el a Mac-ekig.
A VR szemüveg korai verziói ugyan még támogatták az erősebb Mac-eket, a fejlesztőknek le kellett mondaniuk az almás platformról, hogy az erősebb hardverrel rendelkező windowsos gépekre összpontosíthassanak.
Azóta csökkent az Oculus Rift minimum erőforrásigénye, így a Mac-es használatot mostanra csak a támogatás hiánya akadályozhatja. Részben azért fontos ezt megemlíteni, mivel Palmer Luckey, az Oculus alapítója tavaly még arról beszélt, hogy az Apple-nek először egy „jó számítógépet” kéne piacra dobnia ahhoz, hogy elkezdhessenek foglalkozni velük. A VR cég főnöke az almás gépek grafikus kártyáit kritizálta legfőképp.
Forrás: MacRumors
Kapcsolódó cikkek:
Az 5G olyan, mint 1000 km/h-val száguldani egy 8 sávos autópályán
Nemsokára rendelhetünk iPhone-nal a McDonalds-ban
Az iPhone alulmaradt megbízhatóság terén