Idén az iPad-ről szólt a legtöbb hashtag-ünk
Feltámadt poraiból... Vagy soha el sem temettük?
Az iPad volt 2015 legnépszerűbb hashtag-e tech témában. Persze az iPhone és az Apple is szerepel a top 10-ben. A Twitter összesített listája egészen pontosan így alakult:
1. #iPad
2. #SoundCloud
3. #Android
4. #Periscope
5. #iPhone
6. #Amazon
7. #YouNow
8. #Apple
9. #startup
10. #Twitter
Nem csak ez az egyetlen emlékeztetőnk az iPad népszerűségét illetően. A Black Friday-en az Apple tablete gyakorlatilag tarolt, különösképp a Target-nél. Ők minden egyes másodpercben eladtak belőle egyet, ahogyan ezt már olvashattátok nálunk korábban.
Más jelentések szerint az iPad olyan brendeket is kiütött a nyeregből, mint a Disney, a Nickelodeon, a Toys "R" Us, a McDonalds és a YouTube, mikor 6 és 12 év közötti gyerekeket kérdeztek a #1 márkákról.
Az ok, amiért átlagosan kevesebb fogy belőle, mint az iPhone-okból, az valószínűleg az, hogy az emberek nem érzik szükségét, hogy minden évben megvegyék belőle a legfrissebb verziót. Kiválóan szuperálnak a korábbi szériák is. Aki azt gondolta, az iPad-ek lassan eltűnnek majd, nagyon – nagyot tévedett.
Itt a bizonyíték, hogy többet beszélünk róla, mint valaha.
Kapcsolódó cikkek: Másodpercenként egy iPad-et adott el a Target hálaadáskor
Forrás: CultofMac