Másodpercenként egy iPad-et adott el a Target hálaadáskor
Fordulópont az iPad-ek korában?
Az nyilvánvaló volt, hogy mindent elsöprő lesz az Apple termékek iránti kereslet a Black Friday alkalmából, de az egyik jelentés alapján a Target lenyűgözően nagy sikert aratott az eladási statisztikákat tekintve.
Az Apple Watch-okból is rengeteg talált gazdára a Targeten keresztül, de az igazi meglepetést mégis az iPad jelentette, amiből minden másodpercben eladtak egyet, egész csütörtökön.
Pontos számadatokkal nem tudunk szolgálni, de ez mégis remek és igenis fontos hír, ugyanis az Apple Watch és az iPad sajnos nem szerepelnek a legkeresettebb almás termékek listáján. Sőt mi több, negyedévente egyre kevesebb iPad Pro-t vásárolnak az emberek.
Maga az Apple sem közölt pontos számadatokat az Apple Watch-ok értékesítésével kapcsolatban, így a szkeptikusok szerint nem ütötte meg azt a szintet a kereslet, amit a vállalat fejesei elvártak volna.
Ennek ellenére az Apple okosórája mégis kötelező darabnak számít a karácsonyi ajándéklistán.
Kapcsolódó cikkek: Az Apple 6 millió Apple Watch-ot készül eladni a karácsonyi szezonban
Forrás: CultofMac