Ismét az Apple a világ legértékesebb márkája

Tech Hírek   |   2015.05.28 - 08:48   |   Írta: B Ádam   |   1061

2015-BrandZ-Rankings-Apple

A Millward Brown piackutató cég mérései alapján az Apple lett a világ legértékesebb márkája, megelőzve a Google-t és a Microsoftot.

Az Apple márkaértéke 67 százalékos növekedésen ment át tavalyhoz képest, így 2015-re elérte a 247 milliárd dollárt. A második helyet a Google foglalja el, amely 9 százalékos növekedésével 173,6 milliárd dollárt ért jelenleg. Egy helyet előreugrott, és ezzel a dobogó legalsó fokát foglalja el a Microsoft, a világ egyik legnagyobb szoftvervállalatának értéke 115,5 milliárd dollár, ez 28 százalékos növekedést jelent.

Az első tízbe az IBM, a Visa, az AT&T, a Verizon, a Coca-Cola, a McDonald’s és a Marlboro került még be a fentebb említett cégeken kívül. Érdemes megnézni a Facebook hihetetlen ütemű fejlődését, amely ugyan csak a 12. helyhez volt elég, viszont ezt 99 százalékos növekedéssel érte el.

A Millward Brown által készített BrandZ Top 100 tanulmány idén tizedszer rangsorolja a világ legértékesebb márkáit, ez a világon az egyetlen olyan rangsor, amely a pénzügyi adatok mellett a fogyasztók értékelését is felhasználja a márkaértékek meghatározásához.

Forrás: macrumors.com


Kommentek megjelenítése