Vannak, akik nem várnak az Apple Watch-ra. Lehet irigykedni!
Június, majd július, sőt most már augusztus a szállítási határidő az előrendelt Watch modellekre a hétköznapi emberek számára. Ám egészen más szabályok vonatkoznak a hírességekre! Hiába, a marketing az marketing és, ha az Apple tanulhatott valamit a Beats csapattól az a gerilla marketing ereje.
Hogy Christy Turlington már pár hete viselheti a Watch-ot az nem meglepő, hiszen szinte reklámarccá vált. Viszont nincs ezzel a kiváltsággal egyedül.
Egy tévéműsorban (The Voice) pár napja már a zenész-rapper, Pharrell Williams, viselt egy Watch Editiont egy fehér sportszíjjal. A szerzemény új lehet, hiszen az Instagram tanúsága szerint 3 hete még egy másik órát viselt. Persze a tévés megjelenés után többen kétségbe vonták, hogy nem egy replika figyel-e a csuklóján, úgyhogy Pharrell gyorsan feltöltött egy videót Mickey egérről az Apple óráján.
Aztán szépen sorban felkerültek az Instagramra még fotók celebekről és az ő új szerzeményeikről. Szintén zenész, minden értelemben Drake és Katy Perry is.
Drake piros szíjjal viseli egy fotón az Apple Watch Editiont. Ő persze nem az „olcsó” 10 000 dolláros verziót kapta, mint Pharrell, hanem a 17 000 dolláros darabot. Igazán jól passzol a piros melegítőjéhez…
Katy Perry Toni Basil „Oh Mickey” című számának a refrénjét írta a kép mellé, amit a kezén lévő Apple Watch-ról fotózott és töltött fel az Instára. Természetesen ő is Mickey egeret örökítette meg.
A Cult of Mac megközelítő számításai szerint csak a három zenész Insta képe eljutott vagy 600 000 emberhez, úgyhogy nem csoda, ha ráaggatják az órát a hírességekre, hagy terjesszék a Watch igét.
Képek forrása: 1- Christy Turlington/Instagram, 2- Businessinsider, 3- Drake/Instagram, 4- Katy Perry/Istagram