Reklámokban a zene jövője

Tech Hírek   |   2015.03.20 - 11:24   |   Írta: Máté Gergő   |   1085

Az Apple felvértezi az iAd hálózatát egy olyan képességgel, hogy az iTunes Radio segítségével célzott reklámokat továbbíthassanak a vásárlók számára. Ezzel anélkül továbbíthatnak hirdetéseket a cégek, hogy külön felkeresnék az Apple sales csapatát.

Hatalmas lépést jelent ez, hiszen innentől az iTunes Radion keresztül a célzott reklámok hatásosabban érhetnek célhoz az Apple Customer Match nevű rendszerét felhasználva.

iTunes-Radio-three-up-iPhone-5-640x488

Az AdAge szerint a módszer az iTunes Radio felhasználóinak telefonszámait és e-mail címeit anonim adatként kezelik szemben a céges adatbázisokkal. Ez elsőre még így is kissé meredeknek hangzik adatvédelmi szempontokból, de ne feledjük, hogy az Apple mindig gondol a biztonságra. Amikor egy felhasználói adat és egy márka metszete létrejön sem az Apple sem pedig harmadik fél nem juthat hozzá az ügyféladatokhoz.

Ezen felül a célzott reklámokat ki is lehet kapcsolni, ellenben az egy éves ingyenes iTunes Radio igénybevételével a reklámokat is elfogadjuk.

A Beats Music „újraélesztő projektjére” az éves WWDC-n számíthatunk és az Apple nagy valószínűséggel a Music app-ba is beintegrálja, míg az iTunes Radio marad önálló program. A pletykák szerint az Apple egy hirdetés centrikus Beats Musicot szeretne (amely azonban ingyenes), míg a hangalapú iAds-ek az iTunes Radio sajátosságaként maradnának meg.

Forrás: cultofmac.com

Kapcsolódó cikkek:

iPhone Androidos telefonért cserébe?

Az Apple új reklámfilmjében a zeneszerkesztésé a főszerep

 

 


Kommentek megjelenítése