Reklámokban a zene jövője
Az Apple felvértezi az iAd hálózatát egy olyan képességgel, hogy az iTunes Radio segítségével célzott reklámokat továbbíthassanak a vásárlók számára. Ezzel anélkül továbbíthatnak hirdetéseket a cégek, hogy külön felkeresnék az Apple sales csapatát.
Hatalmas lépést jelent ez, hiszen innentől az iTunes Radion keresztül a célzott reklámok hatásosabban érhetnek célhoz az Apple Customer Match nevű rendszerét felhasználva.
Az AdAge szerint a módszer az iTunes Radio felhasználóinak telefonszámait és e-mail címeit anonim adatként kezelik szemben a céges adatbázisokkal. Ez elsőre még így is kissé meredeknek hangzik adatvédelmi szempontokból, de ne feledjük, hogy az Apple mindig gondol a biztonságra. Amikor egy felhasználói adat és egy márka metszete létrejön sem az Apple sem pedig harmadik fél nem juthat hozzá az ügyféladatokhoz.
Ezen felül a célzott reklámokat ki is lehet kapcsolni, ellenben az egy éves ingyenes iTunes Radio igénybevételével a reklámokat is elfogadjuk.
A Beats Music „újraélesztő projektjére” az éves WWDC-n számíthatunk és az Apple nagy valószínűséggel a Music app-ba is beintegrálja, míg az iTunes Radio marad önálló program. A pletykák szerint az Apple egy hirdetés centrikus Beats Musicot szeretne (amely azonban ingyenes), míg a hangalapú iAds-ek az iTunes Radio sajátosságaként maradnának meg.
Forrás: cultofmac.com
Kapcsolódó cikkek:
iPhone Androidos telefonért cserébe?
Az Apple új reklámfilmjében a zeneszerkesztésé a főszerep