A Watch megihlette a mémgyárosokat
Míg az Apple rajongókat a különféle készülékek kijelzői elé szögezte a „nagy bemutató”, addig az internet csínytevőit, a mémek gyártóit, megihlette az új okosóra. Sőt, az egész odáig fajult, hogy mostanra a reklámgrafikusok is beszálltak a buliba.
A teljesség igénye nélkül, íme a legmókásabb reklámképek a Twiterről:
Az USA-ban népszerű süti, a Twinkies, és a Watch formája közötti hasonlóság tényleg döbbenetes. A Twinkies gyártója, a Hostess (@Hostess_Snacks), szerint „Minden márka Appel Watch akar lenni.”, illetve a "mozgásban lévő lányoknak" is ajánlják a Twinkies armbandet.
A smoothie-kat és gyümölcsleveket gyártó cég az Innocent Drink (@innocent), ártatlan neve ellenére egy elég kemény kritikát fogalmazott meg, ugyan látszólag a saját termékükről írva, de ki tudja, hogy mi járt közben a fejükben...
„A legújabb Apple technológia” címmel került fel a kép a Twiterre, a szöveg pedig a következő: „Watch 330 ml. Teljesen kényelmetlen kivitel. Garantálja a csukló teljes kényelmetlenségét. Nem létező időmegállító funkció. Teljesen lehetetlen megmondani, mennyi az idő. Nem játszik zenét. Nem rögzíti a futás adatait. Ezt tényleg nem gondoltuk át. Szörnyű óra. Kitűnő gyümölcslé.”
A hazánkban Coronita (@corona) néven futó sör reklámjában a felirat: „Időtlen”. Utalva ezzel arra, hogy a legújabb okosóra nem vízálló, így minden szituációban nem lehet társ. (Ellentétben a reklámozott sörrel.)
A másik sörgyártó, a Miller (@MillerLite), egyszerűen csak visszautalt a Casio óriási divatőrületére a számológépes órára, azzal, hogy ez az igazi okosóra.
A Papa John's Pizza (@PapaJohns) csak annyit kérdezett, hogy „ilyen okosórát mikor fognak gyártani”? Vajon csak a pizza miatt kerek az a karóra a képen?
A Whataburger (@Whataburger) szerint nem kell ahhoz „csicsás” óra, hogy az ember tudja mikor kell hamburgert enni…
Forrás: CultofMac és Twitter