Hivatalosan is kitört az óraháború?
Az Apple eseményen gondolom senki sem lepődött meg igazán az új termékkategóriával kapcsolatban: íme, másodszorra is bemutatták az Apple Watch-ot, mielőtt forgalomba kerül. Majd kiderül, hogy a szögletes forma mennyire lesz nyerő a tömegek számára és, hogy a tudatos reklámkampány, a Condé Nasttal mennyire éri el a tőle várt eredményt. Az viszont biztos, hogy a Google nem állta meg, hogy gyorsan le ne nyomjon egy fricskát az Apple-nek: még a Spring Forward előtt.
Az Android hivatalos YouTube csatornáján percekkel az Apple esemény előtt jelent meg a legújabb reklámvideó, ami az okosórákra fókuszál, egységben az erő jelleggel megmutatva, hogy az Androidnál van valami olyan, ami az Apple-nél nincs: a választás szabadsága. Bár a fricska aprócska, az ötlet elég találó. Bizonyára voltak, akikben felmerült az Apple Watch nézegetése közben, hogy vajon miért nem kerek, ahogy a legtöbb karóra. Nos, ez nem egy karóra, nem érdemes tehát ugyanazt várni tőle. A kérdés csak annyi, a vásárlók mennyire lesznek nyitottak az újra.
Hogy "Kerek vagy szögletes: az Androidnál hordhatod, amelyiket akarod. Együtt lenni. Nem ugyanaz." vagy az Apple "eddigi legszemélyesebb eszköze"? Esetleg újabb szereplők lépnek a hadszíntérre? Majd kiderül. A háború még csak most kezdődött...