Elindult az Apple Watch direkt reklámja is
Eddig csak a Condé Nast kiadványaiban (Vogue, Self) egy-egy modell kezén jelent meg az Apple Watch. Persze a nagyon is tudatos kampány elemeként elérték, hogy azért szépen rávilágítson a rivaldafény ezekre a csuklókra is, de mind csak előrevetítette a terméket.
Most viszont eljött az idő. Immár az amerikai Vogue megjelent számában 12 oldalon is helyet kapott az Apple Watch reklámja. Az Apple céghez méltó minimalista reklámoldalak a Vogue reklám-elhelyezési stratégiájával karöltve újra és újra az olvasó arcába tolják: íme, itt van. Ráadásul nagyon trükkösen, élethű méretben fotózva mutatják az órát, mintha csak az olvasó leemelhetné a lapról és felcsatolhatná a kezére.
Sőt, a magazin digitális változatában már egy videó is megtekinthető az exkluzívabb külsejű, arany (színű?), de szintén gumiszíjasnak tűnő (jó, lehet, hogy bőr) okos óráról.
Amúgy le a kalappal az előtt, amit elértek ezzel a vontatott megjelenéssel. Szeptemberben, amikor kiderült, hogy jön az okos óra, ami egyúttal egy egészen új termékkategória megjelenését is jelenti az Apple szűk termékpalettáján, még sok volt a negatív kritika. Mostanra viszont a fél világ azt lesi mikortól lehet már kapni, vagyis szép lassan csak felkeltették a világ figyelmét erre az új cuccra, ami egyelőre a versenytársak termékeihez képest és az első leírások szerint sem nagy lövés, de van egy óriási előnye: rajta van az Alma. Pontosan ezért fog kelleni a legtöbb embernek.
A megjelenése tehát a küszöbön, lassan lehet szervezni a sorbaállást...