A Microsoft most a MacBook Air-t szedte elő a Surface reklámban

Tech Hírek   |   2014.08.11 - 21:48   |   Írta: H.A   |   716

Screenshot 2014-08-11 - 23.48.17

Már szokássá vált hogy ha valamit el akarnak adni a technológiai piacon akkor egy Apple terméket vesznek elő a konkurens gyártók, és minden olyan szempontot összehasonlítanak amiben egy picit is jobb nála. Eddig a Surface mellett iPad és iPad Mini eszközök voltak kritizálva, viszont az új reklámokban már a MacBook Air került sorra.

http://youtu.be/YfpULoEZIHk

A Surface ugyanis próbál egyszerre teljesértékű tablet és laptop lenni, de a felhasználók visszajelzései alapján az asztali operációs rendszer nem igazán jó egy tableten, és a vékony mágneses billentyűzet nem ér a közelébe egy rendes laptop minőségének.

Jó persze nem védeni akarom a MacBook-ot, tény hogy vannak olyan megoldások amiben előrébb tart a Microsoft, de sajnos hiába jobb bizonyos szempontból a gép, ha az eladások épp az ellenkezőjét mutatják, és csak így tudják reklámozni a terméket.

A hírek szerint annyira bizonytalan a Surface helyzete, hogy a Mini széria nem kerül megvalósításra, viszont egyértelmű bizonyítékok kerültek ki a halasztott fejlesztésről.

A Samsung is csinál hasonló reklámokat, a Microsoft ellen is, ami érdekes, annak ellenére hogy hardvert és rendszert szolgáltatnak egymásnak, szóval elég valószínű hogy ezek a “támadások” egy rendesen megtervezett reklámstratégia részei. Épp ezért az Apple is profitálhat egy ilyen reklámból, hiába a negatív hangvétel velük szembe.

 

http://youtu.be/1jP4O7rEHQ8

 

http://youtu.be/yYC5dkQlQLA


Kommentek megjelenítése