A Microsoft most a MacBook Air-t szedte elő a Surface reklámban
Már szokássá vált hogy ha valamit el akarnak adni a technológiai piacon akkor egy Apple terméket vesznek elő a konkurens gyártók, és minden olyan szempontot összehasonlítanak amiben egy picit is jobb nála. Eddig a Surface mellett iPad és iPad Mini eszközök voltak kritizálva, viszont az új reklámokban már a MacBook Air került sorra.
A Surface ugyanis próbál egyszerre teljesértékű tablet és laptop lenni, de a felhasználók visszajelzései alapján az asztali operációs rendszer nem igazán jó egy tableten, és a vékony mágneses billentyűzet nem ér a közelébe egy rendes laptop minőségének.
Jó persze nem védeni akarom a MacBook-ot, tény hogy vannak olyan megoldások amiben előrébb tart a Microsoft, de sajnos hiába jobb bizonyos szempontból a gép, ha az eladások épp az ellenkezőjét mutatják, és csak így tudják reklámozni a terméket.
A hírek szerint annyira bizonytalan a Surface helyzete, hogy a Mini széria nem kerül megvalósításra, viszont egyértelmű bizonyítékok kerültek ki a halasztott fejlesztésről.
A Samsung is csinál hasonló reklámokat, a Microsoft ellen is, ami érdekes, annak ellenére hogy hardvert és rendszert szolgáltatnak egymásnak, szóval elég valószínű hogy ezek a “támadások” egy rendesen megtervezett reklámstratégia részei. Épp ezért az Apple is profitálhat egy ilyen reklámból, hiába a negatív hangvétel velük szembe.