A matricák megnövelték az eladásokat
Nem is olyan régen olvashattatok nálunk a legújabb MacBook Air „Matricák” reklámról, ahol zenére cserélődnek a matricák a készüléken. A vidám reklám úgy tűnik tényleg emberközelbe és főleg vásárló közelbe hozta a MacBook Airt. Olyannyira, hogy drasztikusan megnövekedett a kereslet... A matricák iránt.
Graham Spencer, a Macstories.net cikkírója, már a reklám megjelenésekor sejtette, hogy a spotnak lesz egy ilyen hatása, ezért felkeresett több matricát forgalmazó céget is, hogy utánajárjon, beigazolódik-e a sejtése.
A The Decal Gurutól, az egyik legnagyobb MacBook matrica forgalmazótól, Spencer jelentős változásokról kapott hírt. A forgalmuk egész pontosan négyszeresére nőtt a reklám óta, az oldaluk látogatottsága pedig 500-ról 4500-ra ugrott. Spencer szintén beszélt egy Etsy-n árusító kereskedővel, a Geeky Decals tulajdonosával is, és az ő napi 8-10 matricás eladásuk is napi 40-50 darabra nőtt.
Egy másik kereskedő arról számolt be, hogy nem csak a vásárlók szemét nyitotta fel a reklám, hogy a matricák segítségével sokkal egyedibbé tehetik készülékeiket, hanem a kereskedők figyelmét is ráirányította, hogy érdemes a készülékeke és tartozékaik mellett matricákat is árusítani. Néhány hivatalos viszonteladó is csak most ébredt rá ennek a terméknek a lehetséges piacára.
Ez a kereskedő szintén elmondta Spencernek, hogy bár eddig is sokan használtak matrciákat feldobni a gépeket, de az Apple most különösen ráirányította a figyelmet, hogy a MacBook elterjedésével egyre hétköznapibb a kinézete a készülékeknek. Márpedig ezen egy matrica tényleg könnyen és viszonylag olcsón segíthet. Így újra kissé egyedibbé tehetők a masinák.
Kétes, hogy a MacBook Air eladások is ilyen rohamos növekedést mutatnának a reklám kapcsán, az viszont bizonyos, hogy a matrica forgalmazók nagyon örülnek a spotnak.
Kép: The Decal Guru