Nem kérdés: az Apple a világ legértékesebb márkája

Tech Hírek   |   2017.09.26 - 09:36   |   Írta: L Ferenc   |   4118
26. szept Nem kérdés: az Apple a világ legértékesebb márkája

Az almás logós márkánál jelenleg nincs nagyobb értékű brand a bolygón.

Az Interbrand nyilvánosságra hozta legfrissebb toplistáját, melyről kiderül, hogy 2017-ben melyek a világ legnagyobb értéket képviselő márkái. A toplista élén nem meglepő módon az Apple tanyázik, mely amerikai márka 3 százalékos növekedést követően jelenleg körülbelül 184,154 milliárd dollárt ér. A képzeletbeli dobogó második fokára az ugyancsak amerikai Google állhat fel: ez a márka 6 százalékot tudott nőni, így jelenleg 141,703 milliárd dolláron áll.

A bronzérem ismét egy amerikai márkáé: a redmondi székhelyű Microsoft 10 százalékos növekedést produkált, és a legfrissebb adatok szerint körülbelül 79,999 milliárd dollárt ér. Sokkoló adat, hogy az Apple több mint 2,3x többet ér, mint az elsősorban a Windows-ról ismert Microsoft.

A negyedik helyen a 69,733 milliárd dollárra taksált Coca-Cola található, mely vállalat értéke 5 százalékkal csökkent. Az ötödik a 64,796 milliárd dolláros Amazon, melyet a Samsung (56,249 milliárd dollár), a Toyota (50,291 milliárd dollár), a Facebook (48,188 milliárd dollár), a Mercedes-Benz (47,829 milliárd dollár) és az IBM (46,829 milliárd dollár) követ a sorban. 

Kapcsolódó cikkek:




Kommentek megjelenítése