Az Apple letarolta a viselhető kütyük piacát
Az almás logós gyártónak a jelek szerint nemcsak a telefonjai kelendőek.
A Strategy Analytics piackutató cég legfrissebb felméréséből kiderül, hogy az idei esztendő első negyedévében egyértelműen az Apple uralta a viselhető kütyük világpiacát. A jelentés szerint az Apple a jelzett időszakban mintegy 53 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett, vagyis elmondható, hogy minden második ilyen forgalomba került készülék az Apple gyártósorain készült.
A második helyet az ebbe a piaci szegmensbe az Apple-nél jelentősen hamarabb belépett Samsung tudhatja magáénak: a dél-koreai székhelyű vállalat piacrésze mintegy 12,8 százalékra tehető. Ez elsősorban egyetlen termék, a Gear S3 okosóra viszonylagos piaci sikerének tudható be. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára a Fitbit állhat fel, mely 12,2 százalékos piaci részesedése révén csak minimálisan van lemaradva a Samsung mögött.
Kapcsolódó cikkek:
- Tim Cook saját magán tesztel egy vércukorszintmérő eszközt
- Itt a legújabb almás okosóra: Apple Watch NikeLab
- Bezuhant az első Apple okosóra ára