Így teljesített az iPhone más legendás termékekhez viszonyítva
A Playstation, a Barbie baba és a Rubik-kocka mind eltörpül a telefon sikere mellett.
Közeledik az iPhone tizedik évfordulója, ennek örömére pedig a WSJ elkészített egy táblázatot - mintegy emlékeztetésül az Apple legendás eszközének hatalmasságára. Az összehasonlításban olyan - mindenki által ismert - termékek fordulnak elő, mint a Sony Playstation-je, a Zippo öngyújtó, a Barbie-baba, valamint a számunkra különösen kedves Rucik-kocka.
Az iPhone játszva körözte le a többieket; az eladások száma, sőt az azokhoz szükséges csekélyke idő is rekordnak számít. A Walkmanből például 200 millió darab kelt el, viszont majdnem 30 év alatt. A Zippo öngyújtóból pedig félmilliárd talált gazdára - a piacon töltött 80 év volt szükséges ehhez. Az Apple telefonjából 1.2 milliárdot (!) vásároltak meg, mindössze tíz év alatt.
Sőt, az Apple fejlődéséről is készült egy táblázat, ami megmutatja, mekkora robbanást jelentett az iPhone. A cupertinói óriás 1.99 millárd dollár profitról elképesztő 45.69 milliárd dollárnyi profitra emelkedett.
Természetesen a többi legendás produktum hatalmassága sem kérdőjelezhető meg. Ha például a Walkman készül el a Sony berkein belül, és nem kezd el terjedni a hordozható zeneljátszó, elképzelhető, hogy az első iPhone sem születik meg. Mind szegényebbek lennénk egy zseniális eszközzel.
Forrás: AppleRider/9to5mac.com
Kapcsolódó cikkek:
- Steve Jobs két elülső gombot tett volna az iPhone-ra
- Az uborkaszezonban is jól fogynak az iPhone-ok
- Az iPhone 7 felülkerekedett az S8-on