Még egy macska kalapjánál is haszontalanabb…
Ez a Microsoft tömör véleménye a MacBook Airről.
A Microsoft majdnem olyan ütemben adja ki az Apple termékeit piszkáló reklámjait, ahogy a cupertinóiak a frissítéseket. Eltelt újabb két hét, a redmonti csapat pedig folytatja az Alma lejáratását.
A legújabb Surface Pro 4 reklámban, miután már kifigurázták az iPad Prót, és korábban az OS X-et is, most a MacBook Airt vették célba. Ráadásul egyre keményebben osztják az Almát, ezúttal már nem csak célozgatásokkal, hanem nyílt összehasonlítással.
Sőt, az összehasonlítás is túl szép szó erre a reklámra. Egész pontosan egy gúnyos kis dallal szabályosan leszólják az almás noteszgépet, ahogy a gyerekek szokták egymást az óvodában. Az említett dalba foglalják, hogy a MacBook Air lassabb, nehezebb, nincs érintőkijelzője, levehető billentyűzete, még toll sincs hozzá és így az eszköz "még annyira sincs hasznos, mint egy macska kalapja".
Persze, maga a spot mókás, ahogy az eddigiek is, de azért kérdés, hogy ezek a reklámok nem hagynak-e keserű szájízt azokban a felhasználókban, akik elgondolkodtak egy esetleges váltáson.
Forrás: MacRumors
Kapcsolódó cikk:
A Microsoft Surface csak támaszték az iPad-hez a CNN-nél
A Microsoft kukacoskodik az Almával
A Microsoft tovább majomkodik a Mac-kel
Siri buliba hívta Cortanát, de már megbánta