A Microsoft kukacoskodik az Almával
Vagyis így került összehasonlításra a Windows 10 és az OS X…
Az Oscar-díjátadó előtt kezdték el nyomni az amerikai televíziós csatornákon a Windows 10 új reklámjait. Az időpontnak annyi a jelentősége, hogy az Oscar a világ harmadik legnézettebb műsora, úgyhogy bizony szép számú nézőhöz eljuthattak az új reklámok.
A dolognak pedig annyi a köze az Almához, hogy minden egyes Microsoft spot koncepciója arra épül, hogy mit tud az új Windows operációs rendszer, szemben azzal, amit a Mac (és a rajta futó OS X) nem.
A női duó, Kristie és Jess, The Bug Chicks-ként (Bogaras Csajokként) mutatkoznak be, és elmesélik, hogy egy bogaras projekten dolgoznak, amihez Jess új Windows 10 operációs rendszert futtató Windows PC-jét és az új funkcióit használják, mint a Cortana (digitális asszisztens), az érintő képernyő és a Windows Hello. Kristie pedig minden spotban irigykedik, hogy „Jaj, hát neki ez sincs a Mac-en!”. (A duó egyként egy létező formáció, akik valóban egy bogarakkal foglalkozó tematikájú weboldalt üzemeltetnek.)
Nagyon úgy tűnik, hogy a Microsoft reklámok tónust váltottak. Az új operációs rendszerük pedig talán képes lesz arra, hogy ráírányítsa a figyelmet a számítógépekre is, és változtasson az évek óta visszaesést mutató PC eladási számaikon is.
Az angol bug vagyis bogár szó, egyébként akár kétértelmű is lehet, hiszen bugnak hívják a különféle számítástechnikai rendszerekben előforduló hibákat is. Nos, ha mást nem is, azt elismerhetjük, hogy ez a reklám bizony ötletes!