Bounty Stars・Ismerkedő
Bounty Stars, avagy hogyan szabadítsuk meg a galaxist az intergalaktikus söpredéktől.
A Bounty Stars kifejezetten nagy meglepetés volt a számomra, nem csak azért mert egy komplex, szórakoztató, változatos és kifejezetten jó játék, hanem legfőképpen azért, mert első blikkre egy félemetesen gyenge eresztésnek tűnt. Amikor lezajlik az első fárasztó párbeszéd még nem igazán tudjuk, mivel van dolgunk, majd rögtön ezután jön egy jól megszokott Final Fantasy receptre épülő, körökre bontott csatározás, ami elsőre olyan félemetesen gyengének tűnt, hogy kifejezetten meg kellett eröltetni magam ahhoz, hogy tovább játsszak.
De hála istennek, valami belső hang azt súgta nekem, hogy tovább kell menni és én megtettem. Csak ezek után derült ki, hogy a játéknak van egy egészen különleges látványvilága, pont olyan, ami egy teljesen egyedi, utánozhatatlan atmoszférát és hangulatot teremt az anyagnak. Aztán ott vannak a végtelenül fárasztó, hol-hol már nevetségesen röhelyes párbeszédek, amik egyfajta Monthy Pythonos feelinget adnak a játéknak. Aztán persze az is hamarosan ki fog derülni, hogy mennyire változatos címmel lesz dolgunk.
Egyrészt ugye ott vannak a face to face csatározások, amit nem kell különösebben egyik RPG rajonónak sem bemutatni. Aztán ott vannak a nagyon látványos és jópofa űrcsaták, amik ugyancsak körökre vannak osztva, de itt már azt is meghatározhatjuk, hogy hajóink egyenként milyen rányba haladjanak, akár előre az ellen felé, vagy éppen térjenek ki támadásuk elől. Aztán lesznek párbeszédek, választási lehetőségek, amik alapjaiban változtatják meg a küldetés folytatását. Végül pedig, de nem utolsó sorban, karakterfejelsztés is lesz dögivel, amihez hozzátartozik a hajók gyurmálása is.
Mondanom sem kell, hogy a Bounty Stars ellentétben az első benyomástól, igényelte azt a bizonyos második benyomást is, tehát több volt ez ma, mint egy ismerkedés. Mindenképpen próbáljátok ki, ha szeretitek a különleges, változatos, tartalmas kis játékokat!
A játék ingyenesen letölthető az iTunes áruházból.