MMX Hill Climb・Ismerkedő

Alkalmazások - Játékok   |   2016.06.13 - 18:21   |   Írta: Ca$h   |   1102
13. jún MMX Hill Climb・Ismerkedő

Motocross a PC-s hőskorszakból, Trials konzolon, majd HD a nextgen generációból, eljött az ideje, hogy a kezünkbe vegyük az irányítást.

Ha véletlenül valaki nem találkozott volna egyik címmel sem – lehetséges ez? – annak elmesélem mi is lenne itt a lényeg. Adott egy hepehupás, tele ugratókkal és buktatókkal tömött pálya, ami érthetetlen módon végtelen magasságban lett megépítve, tehát egy hiba és garantált a halál. A játék balról jobbra scrollozik, nekünk annyi lenne a dolgunk, hogy eljussunk a start vonaltól a finisig. Ez nem is olyan nehéz, nem igaz?

Hát, nem tűnik annak, pedig valójában brutális. Ez legfőképpen két dolognak köszönhető: az egyik hogy a játékba beépítettek egy szemtelenül élethű fizikát, ami miatt az első pár ezer próbálkozás alatt olyan érzésünk lesz, hogy ezt a játékot egyszerűen képtelenség megtanulni. A másik dolog az elsőből adódik, ugyanis a fizikának köszönhetően motorunk teljesen irányíthatatlan, ugyanis a súlya nagyjából egy pillecukornak felel meg. Igen… Ez bizony szemétség, de ezt azzal próbálják magyarázni, hogy olyan erős a motor, hogy túl könnyen fel lehet vele borulni. Szerencsére azonban hamarosan rá fog jönni mindenki, hogy a levegőben egészen az utolsó pillanatig – amikor is leérnek a kerekek a földre – irányítani tudjuk járművünket balra, illetve jobbra igazítva azt. 

Ennek lesz köszönhető, hogy olyan 2-3000 próbálkozás után már teljesen rá fogunk érezni az irányításra és rájövünk arra, hogy ez a játék egyszerűen frenetikus és képtelenség abbahagyni. A Trials és Trials HD tökéletesen átvette ezt az örökséget és felturbózta a grafikát némi látvánnyal és fantasztikus effektekkel. A kérdés már csak az, hogy az MMX Hill Climb miben képes valami újat mutatni ezek után?

Hát, nem sokat … a grafika némileg 3D lett, tehát amolyan félig oldalról mutatós típus, egyébként tisztességes iparosmunka. A motort speckó tunningolt verdák váltották fel, ha kellő ideig eljutunk akár harckocsink is lehet – jópofa. Nem leszünk többé egyedül, mert mellettünk mindig lesz valami csákó vagy csajszi, aki tutira jobban fogja tolni mint mi, ezzel is szanaszét frusztrálva minket, mintha nem lennénk így eléggé azok. Bevallom, én az első órában majdnem földhöz vágtam a 350K értékű csodaszép iPhone 6s plusomat mind a 128GB-jával együtt. Hála az égnek, elkezdtem kutakodni, mert rutinos rókaként nem tudtam elképzelni, hogy ennyire megszívassanak minket egyszeri gémereket. Hát, szerencsére megtaláltam az inverse irányítást – mindenképpen tegyétek be, majd megértitek miért – ezek után érdekes módon három meccsből három új rekordot döntöttem. 

Lesznek pályák, lesznek verdák nagy választékban, mindegyiket lehet majd fejleszteni, lesznek reklámok is, de azok az alattomos gusztustalan fajták, amik bizonyos időközönként bevágódnak és, ha rányomsz, hogy túljuss rajta, feljön az App Store. Szóval mint azt gondolom látjátok, a készítők tutira szerződésben vannak az Apple-lel, mert ember legyen a talpán, akinek életben marad a telefonja. Szóval, mindenki csak saját felelősségre tegyen vele egy próbát, Tough Armourt előtte kötelező felrakni!

 

A játék ingyenesen letölthető az iTunes áruházból.


Kommentek megjelenítése