Sky Charms・Ismerkedő
Cukorka Zúzás Szaga után mi jöhetne még? Égi bűbáj szaga, szag nélkül természetesen.
A Candy Crash saga újfent tipikusan az a játék, amiről halvány lila fánkom sincsen miért olyan döbbenetesen sikeres, hogy állítólag még a Clash of Clans-t is kenterbe veri bevételben. Ez nyilván a feltűnően gusztustalan módon kitalált F2P modelnek köszönhető, az ember egy idő után már olyan nehéz pályákkal találkozik, hogy a rendelkezésre álló szívecskéinket – melyek az újrapróbálkozások számát szimbolizálják – pikk-pakk felemésztik. Megoldás: lehet könyörögni a face-es haveroknak, hogy ugyan szánjanak már meg minket, akár belenyúlhatunk a pénztárcába is… Vaaaagy azt is megtehetjük, hogy kivárjuk mire újratöltődnek életeink. Jómagam amondó vagyok, hogy ez valami ritka gusztustalan dolog, de nagyon bevált, mert a legtöbb gamma ezt használja.
Nem lesz ez másképp a Sky Charms-zal sem, ezzel az elbűvölően bájos, mégis hamar betonfalba ütköző kis címmel. Jelen esetben nem csak a F2P model lett lekoppintva, hanem még maga a játékmenet is majdnem egy az egyben. Célunk legtöbb esetben a pálya lebontása lesz, hogy megtaláljunk a varázsköveket, vagy más típusú kavicsokat kössünk össze az életet adó vízzel, néha pedig jégkockák akadályozzák Fantasy Land kibontakozó boldogságát. Itt viszont jóval szabadabban tudjuk összekötni a hasonló színű elemeket, hiszen átlósan és mindenhogyan húzhatunk egy vonalat. Abban az esetben, ha sikerül hatot vagy többet összekötni, random megjelenik egy vibráló kis bűbájocska, aki a következő körben egy egész sort vagy oszlopot el fog tűntetni. Itt is lesznek power upok, amik nagyban elősegítik az előrehaladást, de miután kifogytunk belőlük, természetesen csak pénzért tudunk újabbakat vásárolni. Grafikáját tekintve első osztályú, imádnivaló, tündériek a kis bűbájok, a hangok és minden rendben van, a probléma itt csak a játszhatósággal van. Hiszen, ha elfogynak a felhasználható körök, akkor eleinte az aranykészletünket felhasználva vehetünk pár újabbat, de én inkább azt javasolnám, hogy kezdjük elölről a pályát – mínusz egy élet fejében persze. Ha elfogytak az életeink akkor a fentebb leírt módszereket alkalmazhatjuk, ha azonnal folytatni szeretnénk a játékot.
Számtalan mesteri kis logikai játékkal találkozhatunk az App Store-nak hála, a gond itt csak a játékipart análisan megerőszakoló F2P modellel van. Felesleges ellene lázadni, egyre több olyan esettel találkozni, amikor játszhatatlanná teszik miatta kedvenc címünket. Számomra a Sky Charms is egy ilyen játék … Hozzátenném, hogy sajnos.
A játék ingyenesen letölthető az iTunes áruházból.