A második negyedévben is az iPhone vezeti az eladásokat az Egyesült Államokban
Továbbra is az eladási listák élén vannak az almás okostelefonok.
A második negyedév mindig a legnehezebb az almás vállalat számára, mivel az előző év szeptemberében megjelent iPhone készülékek konkurenciája erre az időszakra már tele van friss csúcsmobilokkal. Ennek ellenére az iPhon-ok még mindig vezetik az Egyesült Államok eladási listáját.
A Counterpoint Research friss jelentése szerint az iPhone továbbra is a legkeresettebb termék az offline és az online boltokban egyaránt. A jelentés az online értékesítési csatorna teljesítményére összpontosul, így nem tér ki részletesebben a márkák összehasonlítására, inkább a kiskereskedői weboldalakra fókuszál.
Fontos megjegyezni, hogy az apple.com visszaesése folytatódott: az almás vállalat weboldala a negyedik helyre zuhant az okoskészülékek online értékesítésének rangsorában. Az első lett az Amazon 23 százalékkal, amelyet a Verizon követ 12 százalékkal, a harmadik pedig a Bes Buy 9 százalékkal. A jelentésből kiderül, hogy sokkal több prémium okostelefont értékesítenek online, mint offline (ebben természetesen nagy befolyása volt az Apple-nek).
A közép és felső-közép kategóriás készülékek vásárlásánál is dominálnak az online értékesítések, míg az olcsóbb kategóriát az offline piac uralja. Azonban az online vásárlásokat a prémium kategóriában nagyrészt az Apple készülékei és néhány Samsung csúcsmobil teszik ki.
Ahogy korábban megírtuk, a nemzetközi piacon az Apple részesedése csökkent a második negyedévben és a Huawei-nek sikerült megelőznie az almás vállalatot.
Forrás: AppleRider/9to5Mac
Kapcsolódó cikkek:
Hamarosan több százmillió iPhone-t fognak lecserélni
Az új iPhone-ok után 1 hónappal támadnak a Google csúcsmobiljai
Miért váltanak a droidosok almára?