Hogy áll az Apple a viselhető kütyük piacán?
Lássuk, hogy jelenleg körülbelül mennyire népszerűek az almás logós gyártó okosórái!
A Strategy Analytics piackutató intézet legfrissebb adataiból kiderül, hogy az idei esztendő második negyedévében a Xiaomi uralta a viselhető kütyük világpiacát. Ez a kínai gyártó a szinte már filléresnek mondható okos karkötői révén 17,1 százalékos piacrészre tett szert.
A második helyre az elsősorben fitnesz termékeiről ismert Fitbit futott be, mely vállalat körülbelül 15,7 százalékos részesedéssel rendelkezik. A képzeletbeli bronzérem pedig az Apple-t illeti meg, mely amerikai cég a relatíve drága okosóra termékeivel kereken 13 százalékos piacrészt tudott szerezni.
A jelzett időszakban világszerte mintegy 21,6 millió viselhető kütyüt adtak el, ami éves szinten körülbelül 8 százalékos növekedést jelent.
Kapcsolódó cikkek:
- Tim Cook saját magán tesztel egy vércukorszintmérő eszközt
- Itt a legújabb almás okosóra: Apple Watch NikeLab
- Bezuhant az első Apple okosóra ára