Láttátok már Dwayne Johnson új filmbemutatóját?
A Szikla ezúttal saját YouTube csatornáját igyekszik népszerűsíteni, nem túl szokványos módon
A 122 millió Facebook, Twitter és Instagram követővel rendelkező színész, valamivel több mint egy évtizede regisztrálta YouTube oldalát, ám a mai napig nem igazán használta. Ennek is köszönhető, hogy a múlt hétig nagyjából, csekélynek számító 61.000 követő volt rajta. A YouTube tele van 5 perc hírnévre áhítozó vloggerrel, akik sokszor csak néznek a kamerába, de fogalmuk sincs arról, mit és hogyan kéne épp mondani. Dwayne Johnson nyilván nem egy lesz a sorban. Az alábbi kétperces videóban igyekszik felkelteni az érdeklődést a hamarosan beinduló saját csatornája iránt.
A csatorna a Seven Bucks Productions elnevezést kapta, ami nem más, mint a Szikla legújabb produkciós cége. Így valószínűleg a beígért saját videók és a havi meglepetésvendégen kívül, az új cég munkái is helyet foglalnak majd a feltöltött videók között. A csatornát Scott Brown, a — német ProSiebenSat.1 csoport tulajdonában álló — Studo71 digitális tartalmakért felelős igazgatója felügyeli, valamint a készítés alatt álló tartalmaknál írói, rendezői és produceri teendőket is ellát.
A Brown által rendezett kis bemutató, a Johnsontól már jól megszokott humorral dobja fel a napunkat.
“Hívd az internet elnökét! Mond meg neki, hogy a Sziklának óriási ötlete van…”
Forrás: Youtube
Kapcsolódó cikk:
The Rock Clock™ ‒ Motiváció Dwayne Johnsontól