Space – Egy szívből jövően profi Apple szerviz

Tech Hírek   |   2015.07.13 - 21:30   |   Írta: Alma_PR   |   5341
13. júl Space – Egy szívből jövően profi Apple szerviz

Ezt a bemutatót muszáj azzal kezdenem, hogy leírom, azért szeretem az Apple-t, mert annyira egyszerű, de mégis nagyon átgondoltan profi.

Jól emlékszem arra, amikor először láttam meg azt a szervizt, amit ma bemutatok. Még szó sem volt együttműködésről vagy ismeretségről a HasználtAlmával, amikor 2014 májusában megnyitottak. Mivel gyakran járok az Örs Vezér téren az Árkádban, illetve az Árkád 2-ben is, a radarjaim pedig egyértelműen ráálltak az Apple-re, így hamar kiszúrtam a Space-t és, ha nem is léptem be az üzletbe, kívülről mindig alaposan megbámultam. Ilyenkor mindig arra gondoltam, hogy mennyire egyszerű az üzlet megjelenése, de ugyanakkor tudatos is és bár van egy saját stílusa, mégis teljes az összhang a profiljukkal, az Apple szervizeléssel.

Aztán nemrég jött a telefon, hogy alkalmam nyílik kicsit közelebbről is megismerkedni velük és őszintén örültem a lehetőségnek, mert kíváncsi voltam rájuk. A HasználtAlma tulajdonosával együtt mentünk. Már mindketten láttuk az üzletet, de ezúttal alkalmunk nyílt rácsodálkozni apró  finomságokra is.

Ahogy a Space logójában, úgy játszanak a fekete-fehér színnel az üzlethelyiség megjelenésében is. Játékos, humoros és ötletesen kitalált. Ez bennem már elkezdi nyomkodni a „profi” gombot, de azért gondolom, abban egyetértünk a kedves olvasóval, hogy bár sokat jelent a külcsín, egy szerviznél azért ez tényleg másodlagos.

sp2

A cég szlogenje, hogy „Apple termékeket szervizelünk. Szívből.”. Már a kis csapattal eltöltött rövid idő alatt kiderült, hogy itt nem szimpla arculattervezési trükköt takar ez a mondat. Ezek a srácok láthatóan szeretettel nyúlnak azokhoz az eszközökhöz, amiket javítanak. Nem csak azért, mert, ahogy kiderül mindannyian, kivétel nélkül, felhasználók is, hanem egyszerűen, mert élnek-halnak az Apple-ért. HasználtAlma boss-szal összenéztünk, tudtuk, jó helyen járunk.

Talán ez a termékek iránti lelkesedésük az oka annak is, hogy a munkájukra 6 hónap garanciát vállalnak, ami azért nem jellemző a szervizekre. Az meg még inkább nem jellemző, hogy egy üvegfal mögött, ott a szemünk láttára végzik ezt a tevékenységet. A többi szervizben általában felveszik a munkát egy pultnál, aztán elhúznak valahova hátra az eszközünkkel és ez valahogy olyan rossz érzést kelt az emberben, mert ki tudja, mit csinálnak ott vele. Hát a Space ebben is más. Ők ott helyben az ember szeme láttára szervizelnek, ami azért is érdekes, mert rögtön kiderül, hogy tisztán is lehet dolgozni. Nincs heverő alkatrészek és csavarhúzók kusza káosza, csak rend, tisztaság és átláthatóság. Márpedig ez valamiféle bizalommal tölti el az embert, aki egy lényegesen drága terméket bíz valaki másra.

sp3

A szervizes srácok arcáról a mosoly csak olyankor tűnik el, ha nagyon koncentrálnak, akkor viszont valamiféle átszellemült kifejezés lép a jókedv helyébe, mint mondjuk egy gyereknél, aki az új játékát tanulmányozza. Elképesztő ezt látni, mert ez is annak bizonyítéka, hogy ők tényleg lelkesek és szeretik, amit csinálnak. A cég fő profilja az iPhone és iPad javítás, de más feladatokat is vállalnak természetesen.

A Space 6 fős csapatának pozitív hozzáállásától egyszerűen vidámság járja át a helyet. Az ügyfelek is látható nyugalommal lépnek be és mosolyogva távoznak. 

sp4

Mivel nálam épp nem volt javítandó készülék, így egy, a szervizből akkor távozó fiatal lányt állítottam meg kicsit faggatózni. Az iPhone-jában cserélték a kijelzőt. – mondta és nagyon pozitívan nyilatkozott a Space-ről. Mint később kiderült, ő csak egy, a tavaly május óta kiszolgált 3000 elégedett ügyfélből. Honnan tudják, hogy ilyen sokan jártak náluk? Nagyon egyszerű, a garanciajegyet e-mailben küldik. Csak össze kellett őket számolni.

Mielőtt indultunk még egy pillantást muszáj volt vetni a Cupertino táblára. Ezen mindketten elmosolyodtunk. Majdnem olyan jó volt látni, mint az immár kint látható HasználtAlma logót. Távozás után pedig mindketten megállapítottuk, hogy ez a szerviz az egyszerű megjelenéssel, de mégis, nagyon is átgondolt tervezéssel, üzletvitellel és szívből jövő hozzáállással nagyon is profi. Abszolút méltó az Almához.

sp5

Már csak egy kérdés marad: mi miért is jártunk ott? Amellett, hogy olvasóinknak bemutathassunk egy kitűnő Apple szervizt, még ajándékokhoz is hozzásegítjük őket, vagyis titeket! A Space felajánlotta ugyanis, hogy azzal kedveskednek a hozzájuk befáradó, regisztrált HasználtAlma tagoknak, hogy az iPhone-juk kijelzőjére INGYEN feltesznek egy fóliát. Az akciónak nem feltétele, hogy javíttass is. Ez most egy ajándék: egy fólia, amit fel is tesznek. De ez még mind semmi! Amennyiben javíttatok is, a HasznaltAlma tagok 10% kedvezményt kapnak a javíttatások végösszegéből is. Ki ne hagyjátok!

sp6

 

 

Ui: Ha nem vagy biztos  a dolgodban és nem szeretnél pórul járni, akkor ingyen bevizsgáltathatod megvétel előtt a kiszemelt Almás terméket. 

Az Árkád 2 bevásárlóközpontban található SPACE garancián túli Apple szervizpartnerünk ingyen bevizsgálja neked! 

FONTOS Az ingyenes bevizsgálás csak a HasznaltAlma.hu weboldalon meghirdetett Apple termékekre érvényes!

A Space válalja minden Apple termék garanciális szervizügyintézését is.

Köszönjük a Space-nek a segítséget.

HasznaltAlma™

 

 


Kommentek megjelenítése