Ezért nem kell a nőknek az Android Wear
Egészen prózai ok miatt. De ne szaladjunk ennyire előre! Valljuk be, az Android Wear OS-nek vannak okos ötletei, az értesítési rendszere innovatív, a sokféle választható óralap és gyártó pedig egyszerre igényes és mókás kialakításokkal van tele. A még néha kissé túl sok Google Now is hasznos segítője lehet mindennapjainknak. Viszont, mintha az Android Wear fejlesztői szerint kis csuklójú emberek nem élnének.
Lássuk be, a férfiak között is igen sok az átlagnál vékonyabb, kisebb csuklójú egyén. Vajon, miért csak az Apple-nél gondolnak erre? Pedig a csapból is az folyik, hogy a hordozható okoscuccok a következő nagy dobás.
LG Urbane:
Moto 360:
42mm Apple Watch:
38mm Apple Watch Sport:
Sok-sok nő szeretne okosórával virítani, azon belül is mondjuk egy androidossal, pont mint Serenity Caldwell az imore.com-tól, aki felpróbálta az Android Wear csúcsát jelentő két készüléket. Már csak a hecc kedvéért is, hogy mégis milyen érzés viselnie ezeket egy 38 mm-es Apple Watch után. Sorjában a következőket vette fel: LG Urban, Moto 360. Majd egy nagyobb (42 mm-es) Apple Watch Milanese és a saját 38 mm-s Apple okosórája következett, csak hogy összehasonlíthassa mennyire is számít a méretkülönbség egy vékonyka karú nőnek. Ítélete - ahogy egy nőtől várható - gyilkos: a 38 mm-es a Watch-on kívül mindegyik okosóra kényelmetlen bilincsnek érződött. Apple Watch ide vagy oda, a 42 mm-es változat még abból is túl nagy egy női csuklóra. Az imore.com tesztere úgy írta le az érzést, hogy természetesen tudta viselni, de nem érződött természetesnek, valami olyasminek ami belesimul a mindennapi tevékenységeibe. Egyszerűen folyamatosan azon kattogott az agya, hogy valami hatalmas izé lóg a kezén. A Moto 360 jelenleg a legkisebb Android Wear a maga 46 mm-es magasságával, így már az is rettenetesen nagynak érződött.
Érdekes dolog ez. A nők is szeretik a technológiát, vesznek okostelefonokat, tableteket. Még jobban szeretik a drága dolgokat a csuklójukon, lásd ékszerek. Mégis az Apple az egyetlen aki számításba vette őket, a Watch marketing stratégiájában is fontos szerepet töltöttek be a gyengébbik nem képviselői. Az Apple Watch bemutató eseményének díszvendége is a sportoló és volt modell Christy Turlington Burns volt, aki a reklámkampány arcaként sok helyen visszaköszön. Persze ne legyünk ennyire szexisták, hogy a gonosz androidos gyártók nem gondolnak a nőkre, hiszen ők sem hülyék. Na de akkor mi állhat a háttérben? Talán csak nem áll rendelkezésükre a megfelelő technológia, amivel kisebb méretben és egyszerre megfelelő minőséggel megvalósíthatnák terveiket? Nos, ha valóban ez a helyzet, akkor az Android Wear gyártók jobb ha belehúznak. Emlékeztetőül, az Apple-nek sikerült egy 38 mm magas készülékbe pulzusmérőt, 14-18 órás üzemidőt, haptikus visszajelzést szolgáló motort ("taptic engine") és az S1 chipet beletennie.
Forrás : imore.com