Az Apple Watch ideje

Tech Hírek   |   2015.05.04 - 11:43   |   Írta: Máté Gergő   |   845

applewatch

A nagyobb vállalatok általában felvesznek bizonyos szokásokat a termékmegjelenítéssel kapcsolatban. Míg az Android-os koalíciónak kevésbé fontos piac (mondhatni egy a sok közül) az okos óra ágazat, addig az Apple hatalmas kampánnyal készült. Alapvetően hasonló módon zajlott az Apple Watch megjelenítése, mint az iPhone-oké. Most vegyük sorba, hogy az ügyfelek szempontjából milyen folyamatok történnek ilyenkor:

Első lépésként az Apple bejelentette a forradalmi terméket, melyek csak hónapokkal később kerültek az üzletekbe. Megkezdődik a várakozás.

Második lépésként előkerülnek a hibák (jelen esetben a rövid működési idő) és a túlmisztifikált termék tökéletes mivoltát kétségbe vonják.

Harmadik lépésként a média és az emberek elkezdik latolgatni, hogy az Apple megőrzi-e vezető szerepét Steve Jobs nélkül.

Negyedik lépésként a terméket besorolják az „ez is csak egy újabb kütyü” kategóriába és a befektetők valamint az elemzők másra kezdenek koncentrálni.

Az Apple Watch-nak most nagy esélye van arra, hogy kitörjön ebből a körből és kihagyja a végső lépést.

Forrás: forbes.com

Kapcsolódó cikkek:

Apple Watch – Van azért baj vele!

Így cseréljünk szíjat Apple Watch-on

Az Apple Watch az eddigi legkreatívabb almás termék


Kommentek megjelenítése