Az Apple Watch ideje
A nagyobb vállalatok általában felvesznek bizonyos szokásokat a termékmegjelenítéssel kapcsolatban. Míg az Android-os koalíciónak kevésbé fontos piac (mondhatni egy a sok közül) az okos óra ágazat, addig az Apple hatalmas kampánnyal készült. Alapvetően hasonló módon zajlott az Apple Watch megjelenítése, mint az iPhone-oké. Most vegyük sorba, hogy az ügyfelek szempontjából milyen folyamatok történnek ilyenkor:
Első lépésként az Apple bejelentette a forradalmi terméket, melyek csak hónapokkal később kerültek az üzletekbe. Megkezdődik a várakozás.
Második lépésként előkerülnek a hibák (jelen esetben a rövid működési idő) és a túlmisztifikált termék tökéletes mivoltát kétségbe vonják.
Harmadik lépésként a média és az emberek elkezdik latolgatni, hogy az Apple megőrzi-e vezető szerepét Steve Jobs nélkül.
Negyedik lépésként a terméket besorolják az „ez is csak egy újabb kütyü” kategóriába és a befektetők valamint az elemzők másra kezdenek koncentrálni.
Az Apple Watch-nak most nagy esélye van arra, hogy kitörjön ebből a körből és kihagyja a végső lépést.
Forrás: forbes.com
Kapcsolódó cikkek:
Apple Watch – Van azért baj vele!