Újabb Watch címlap, meg a körítés
Az április közeledtével egyre nő a címlapok száma, ahol megjelenik a Watch. Főként fitnesz magazinokba kerül be, mint az azonos elnevezésű „Fitness Magazine” vagy a hazánkban is megjelenő Shape magazin.
A Fitness címlapján Kate Bock modell viseli az Appel Watch Sportot egy fehér fluoreszkáló szíjjal, ám egyelőre semmi közelebbi információ nincs az eszközről a magazinban. Az újságtól a márkafelelős, Betty Wong, elmondta a MacRumors-nak, hogy csak jövő hónapban kapnak mintadarabot és akkor aztán kemény próba alá vetik az Apple újdonságát. Szeretnék megtudni, hogy mennyire lesz hasznos segítség a Watch a különféle sporttevékenységekhez.
Nehéz kitalálni, hogy a fizetett hirdetésként milyen cikket készítenek majd. Az biztos, hogy az Apple nagyon határozott képet sulykol az okosórájáról. Divatos, sportos, és igazán hasznos egy kevésbé technikai beállítottságú átlagember számára is – így igyekeznek mindenhol lefesteni a Watch-ot.
Hogy a termék valóban olyan-e, amilyennek hirdetik, majd kiderül. Azért most nem annyira egyértelmű a helyzet, amennyire az Apple termékek esetében az lenni szokott. Az első felmérések szerint és az interneten olvasható vélemények alapján is az USA-ban, néhány fanatikus Apple rajongót leszámítva nincs nagy Apple Watch őrület. Ezzel szemben viszont Ázsiában már kifejezetten várják.
Részemről kíváncsian várom a fejleményeket és egyúttal megígérem, hogy több Apple Watch címlapról már nem írok. (Kivéve, ha úthengerrel zúzzák majd be őket, mert az azért hírértékű lenne…)
Forrás + kép: MacRumors