Új iPad reklám az Oscar éjszakán

Tech Hírek   |   2015.02.23 - 10:11   |   Írta: Pausch Rita   |   890

Mivel az Oscar-díjátadó ceremónia nagy médiaeseménynek számít és tömegeket szögez a tévé képernyője elé, így ezt a ziccert az Apple idén sem hagyhatta ki. A legújabb iPad reklám címe „Készíts filmet iPad-del!”. Azt hiszem, magyaráznunk sem kell, hogy miként kapcsolódik a gálához.

oscar

A spot a „kulisszák mögött” játszódik, bemutatja, hogy gimisek miként használják a házi feladatként készülő filmes projektjeikhez az iPad-et kameraként, vágáshoz, a zenei aláfestés elkészítéséhez. Az Apple-höz hűen színes, dinamikus életképek megjelenítését egy különleges mesélő, Martin Scorsese filmrendező hangja teszi teljessé. Scorsese az alkotói folyamatról mesél, arról, hogy miként lehet úgy álmodni, hogy az egy produktív munkát eredményezzen és, hogy az alkotás valójában egy állandó tanulási folyamat.

Egyszerűen nem csinálhatod a saját munkád mások szájíze szerint. Arról sincs szó, hogy „csak kövesd a saját álmaidat”. Sohasem tetszett, amire ez a kifejezés inspirál. Az álmodozás egy mód arra, hogy leegyszerűsítsük a folyamatot, egyfajta megszállottság, ami átsegít a bukásokon, de a sikereken is és arra késztet, hogy még jobban csináld.

Ha álmodozol, akkor alszol. Elengedhetetlenül fontos, mindig legalább annyira ébernek lenni, hogy tudatában légy az érzéseidnek, a lehetőségeidnek és az ambícióidnak. De azt is tudhatod, hogy a munkádhoz, a szenvedélyeidhez minden nap egy újabb felajánlás.

Festők, táncosok, írók, filmkészítők ez mindegyiküknek, mindegyikünknek ugyanaz. Minden lépés az első lépés, minden ecsetvonás egy próba, minden jelenet egy lecke és minden kísérlet tanulás. Tehát sohase hagyd abba a tanulást!” – hallhatók Martin Scorsese szavai a filmecskéből.

http://youtu.be/-LVf4wA9qX4

A reklámfilm maga is egy iPad Air 2 készülékkel és betanított színészek helyett a vizuális médiát tanuló kaliforniai középiskolások közreműködésével készült.  

Az Apple egy hasonló reklámmal állt elő a Grammy átadáshoz is nemrég zenei témában. A cégnek egyébként egész reklámtörténelme fűződik már az Oscar-díjátadókhoz is, mint például az első iPhone „Hello” című spotja is.


Kommentek megjelenítése