Csúcson a Huawei
A kínai gyártó számára a 2014-es év hihetetlen sikereket hozott. Mindent eladtak és tele a kassza: az okos telefonok piacán 45%-os emelkedést értek el az előző évhez képest, ami 75 millió eladott terméket jelent és 30%-al megemelkedett bevételt, vagyis 12,2 milliárd dollárt. A Reuters viszonylag jól tippelte meg a helyzetet Szilveszterkor.
Ezzel a lépéssel a Huawei az ötödik helyet érte el a globális piacon közvetlenül az LG és a Xiaomi után. Richard Yu vezérigazgató a sikereket a felső-középkategóriás termékekre való koncentrálással magyarázta. Korábban a Huawei-t kizárólag az olcsó telefonjairól ismerhettük, de most feljebb váltottak.
A stratégiaváltás meghozta gyümölcsét, de azért érezhető az eredetiség hiánya, hiszen a Honor 6 Plus készüléknek még a neve is egyszerű másolata az Apple iPhone 6 Plus-énak. Amennyiben a Huawei az ehhez hasonló sportszerűtlen megoldásokkal felhagy, még komolyabban vehetjük.
Forrás: 9to5google.com