Az Apple-kritikus Samsung reklámok rövid története
Egy új telefon vásárlása általában elég izgalmas döntés, mégis a Samsung rendesen el tudja venni az Apple tulajdonosok jókedvét a saját reklámkampányaival. Most már több éves szokássá vált a legfrissebb Apple termékek gúnyolása, főleg az iPhone irányában. Gyakorlatilag a “Samsung lett az új Microsoft” legalábbis a reklámok tekintetében, és mostanában a Microsoft is újra elővette a gúnyos reklámokat. Ettől függetlenül gyorsabban fogynak az Apple cuccok mint valaha, szóval nem kell komolyan venni ezeket a reklámokat, mégis akad köztük néhány érdekes.
A The Verge összeszedte a Samsung összes “első dobását” amik az iPhone bemutatók után jelentek meg, mióta a Galaxy S létezik.
Ahogy az várható volt, az első talán a legszolidabb és legjogosabb érv, ami az iPhone 4 bemutatása után lett kiadva. Ezzel a képpel az iPhone akkoriban jellemző hálózati problémáira utaltak, ami a ház burkolatából eredt. Érdekes hogy itt még ki sem mondták a konkurens nevét.
A második reklám kicsit fura, itt ugyanis nem kifejezetten a funkciókat kritizálják hanem inkább az Apple vásárlókat. Persze azért már itt is megjelenik a nagy kijelzővel dicsekvés.
Ez a kép pár nappal az iPhone 5 megjelenése után került napvilágra. Van rajta néhány dolog amire tényleg éveket kellett várni, viszont az olyan érvek mint a “Palm Touch Mute Pause” és a “Shake To Update” inkább ciki a Samsung részéről.
Még egy sorbanállós reklám az iPhone 5 után. Ezúttal sokkal konkrétabban kritizálják a várt telefont.
Tavaly ezt a két reklámot adták az 5S és iPad Air megjelenése után. Az iPhone esetében még mindig a kijelzőméret volt a fő kritikus pont, az iPad pedig a saját reklámján keresztül lett kiparodizálva miközben olyan funkciókat sorolnak amit a Note 3 jobban tud.
Itt még nem volt bemutatva az iPhone 6 de már a pletykákat is kigúnyolták.
Az hiszem ez a legrosszabb az eddigiek közül. Ez az egyike néhány reklámnak amit a múltheti esemény után adtak ki. Itt már az sem számít a Samsungnak hogy pontosan mit kritizálnak, csak lépni kell az Apple ellen.
Az utolsó két reklám elég jogos: az Apple ugyanis évekig tagadta hogy az embereknek szüksége lenne nagyobb telefonra. Habár az eladási statisztikák alapján tényleg az látszik hogy lassabban fogyott el az előrendelhető iPhone 6 Plus. Ettől függetlenül igaza volt a Samsungnak és tényleg sokan igényt tartanak rá, viszont ezentúl kíváncsi leszek mit hoznak elő fő ellenérvnek.
Forrás: The Verge