Fejlesztené és kiterjesztené a terméktámogatást az Apple

Tech Hírek   |   2014.06.21 - 11:02   |   Írta: Zoltan C   |   595

Mark Gurman, a9to5mac.com igen jó kapcsolatokkal rendelkező bloggere belsős infókra hivatkozva állítja ezt. A névtelenséget választó Apple dolgozók állítják, hogy Tara Bunch az AppleCare és terméktámogatás alelnöke egy nagyszabású meeting keretén belül számolt be a várható újításokról a dolgozóknak.
applesupport
 
Feltehetőleg az AppleCare+ kiterjesztődik további országokra, jóllehet a legnagyobb akadályt az országonként változó törvényi szabályozás okozza. Továbbá az Apple keresi módját egy olyan online diagnosztikai eszköznek, amellyel könnyebben vásárolható AppleCare+ a készülék megvásárlása után. Sőt, fontolóra vették Cupertinóban, hogy az AppleCare+-t egy iTunes alapú előfizetéses rendszerré teszik.
 
Olyan anekdoták is terjengenek, amelyek szerint lenne "AppleCare+ for Mac". Ennek esélyei igen kicsik, tekintve a jelenlegi gazdasági állapotokat. Egy másik elhangzott ötlet arra utal, hogy elvesztett, illetve ellopott készülékek számára indít programot a cég - ahogyan ezt már sok másik piaci szereplő teszi.
 
Különösen szeretné fejleszteni a cég az iOS készülékek támogatási platformjait az ősz folyamán. Ilyen lenne például egy továbbfejlesztett képernyőmegosztás, amelynek révén a helpdeskünk Mac gépén látszódna a mi iOS készülékünk aktuális képernyője. Ez a funkció egyébként nagyon hasonlít az Amazon Fire Phone MayDay szolgáltatására. A különbség annyi, hogy a támogatás eléréséhez nem lenne külön fizikai gomb, továbbá az nem volna olyan központi funkció mint a MayDay.
 
A non-stop telefonos segítség az Egyesült Államokon kívüli területekre is begyűrűzne, ezzel együtt pedig bevezetnék "az önsegítés" lehetőségét. Ezzel körülbelül a negyedével csökkennének a bejövő hívások - ezek javarészt elfelejtett jelszavak, számkódok. Végül szó esett az online tech support felületek és fórumok teljes dizájn váltásáról, illetve mindezek közösségi médiával való integrációjának hangsúlyozásáról.
 
Számtalan új Apple termékkel a küszöbön, ezek a fejlesztések elkerülhetetlenek lesznek ahhoz, hogy az Apple díjnyertes ügyfélszolgálata továbbra is a híresen magas színvonalon működhessen.
 



Kommentek megjelenítése