A nő, a szépítés és a kütyük

Tech Hírek   |   2014.03.02 - 10:34   |   Írta: Pausch Rita   |   997

5c1

Mark Gungor-tól, a párterapeutától azt már megtudhattuk, hogy a női agy abban is másként működik, mint a férfi, hogy a nők nagy része imád mindent otthonossá tenni, amit általában díszítéssel érünk el. Csak hogy feldobjuk a dolgokat.
 
Míg a férfiak többsége általában azért vásárol tokot, hogy védje a készüléket, addig a nők esetében ez a döntés sokkal nagyobb százalékban a külcsín erősítésére szolgál. „Mert így cuki!” Vagy mert „Így olyan széééép!”. Ráadásul ezek a mondatok azt hinnénk, hogy csak egy bizonyos női réteget érintenek és kissé intelligenciához kötöttek, de valójában nincs így. Megnyugtatom minden nőtársamat, aki most aggódva sandít a kiscicás, virágos, rózsaszín, vagy Swarovski kövekkel rakott iPhone tokjára, hogy ezzel nincs semmi baj, akár értik a férfiak, akár nem.  Sőt, az Apple cég maga is hivatalosan elmozdult a divatvilág felé, ezért ez feljogosít minket hölgyeim, hogy a szégyenérzet helyett továbblépjünk ez ügyben…

divat1
 
Az amerikai Vogue néhány hónapja szabályosan felszólította arra a divatra fogékony nőket, hogy mivel a készülékek is a női kiegészítőtár részei, tessék összeöltözni a telefonnal! Az 5C kampánya keretében készítettek is egy fotósorozatot ezt szemléltetni.

divat4
 
Bár a távol-keleti cégek reagálnak mindig a leggyorsabban a tok igényekre, de valljuk be ezek ugyan olcsók, de a minőségük hagy kívánnivalót maga után. Immár viszont a legnevesebb divatcégek és tervezők is felismerték, hogy az okostelefonok kitörölhetetlenül életünk részévé váltak és ehhez az igényhez igazodva elkezdték gyártani a különféle tokokat, tartókat, védőket. Gucci, Louis Vuitton, Burberry és Micheal Kors főleg ez esetben is iPhone/iPad tulajdonosoknak kedvez, hiszen főként az Apple termékekhez készítenek a neves divatcégek.

divat2
 
Hölgyeim, jön a tavasz. Ideje, hogy a technológia és a divat összefonódjon!

HasznaltAlma.hu

P.R


Kommentek megjelenítése