Nem szeretne almát látni a Samsung az olimpikonoknál
Az idei téli olimpián minden atlétának ingyen jár egy Galaxy Note 3, viszont aki elfogadja, annak meg kell ígérnie, hogy ha használja is az Apple telefonját, a logót el kell takarnia rajta az olimpia időtartama alatt.
Ezek a sportolók is csak emberek, és az elmúlt években a sporteseményeket a saját telefonjukkal fotózták vagy videózták, amit a tudósításon keresztül is látni, és a Samsung idén nagyon azon van, hogy csak az ő márkájuk legyen látható.
Először a svájci csapat tagjai lepődtek meg az ajándékcsomagban talált “útmutatóktól”. Ezt rögtön le is közölte a helyi média, szóval a címlapon is látszik: ha Beat Feuz iPhonenal szeretne videózni, le kellene takarnia az almát rajta.
Idén még nem tudni pontos számokat, de a 2012-es londoni olimpián a Samsung legalább 100 millió dollárt költött a reklámanyagokra.
Ez még mindig elenyésző, a tavalyi egész éves 14 milliárd dolláros marketing kiadásaihoz képest, viszont nincs az a pénz amivel kényszeríteni tudnának egy-egy hírességet hogy napi szinten Galaxyt használjanak.
A nyári olimpián például David Beckham írt alá egy globális márka képviselői szerződést velük a játékok időtartamára, de már a Super Bowl során az iPhonejával jelent meg a közönség előtt, anélkül hogy erre bármennyi pénzt is költene az Apple.
Több hasonló esettel is égette magát már a Samsung, mint például hogy októberben a T-Mobile ügyvezető igazgatója reklám célból a Note 3 és Galaxy Gear-al kapcsolatban küldött szét Twittereket, de mindegyiknél lehetett látni hogy ezt a iPhone 5S készüléken keresztül írta.
Tavasszal pedig David Ferrer-t szponzorálták, aki szintén ugyanebbe a hibába esett, de ő egész pontosan azt twittelte hogy “éppen beállítom a S Health szolgáltatást az új #GalaxyS4 készülékemen hogy könnyebb legyen edzeni @SamsungMobile’ viszont ez is mind egy iPhoneról érkezett.