Az Apple leleplezte az AIDS elleni küzdelem világnapjára készített kampányát üzleteiben és az interneten.

Tech Hírek   |   2013.12.01 - 18:26   |   Írta: H.A   |   825

A December elsejére eső világnap alkalmából az Apple üzletek a tavalyi és két évvel ezelőttihez hasonló rendezvénnyel készültek.

apple world aids day 2013

 

Számos üzlet vörös színű Apple logo-val nyitott az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban a világnap alkalmából.

Minden nap 900 csecsemő születik HIV vírussal. A (RED) olyan cégekkel küzd az AIDS ellen, mint az Apple, célja, hogy egy AIDS mentes generáció nőhessen fel. Termékeik bevételéből a Global Fund nevű alapítványt támogatják, ami Afrika szerte prevenciós munkát végez. Megjelenésük után 215 millió dollárral segítették a RED termékek az alapítványt – amiből az Apple 65 millió dollárt adott. A RED iPod, iPad és iPhone készülékek vásárlásával bárki támogathatja az AIDS elleni harcot.

A karitatív tevékenységet támogatta a Sotheby aukción értékesített különleges dizájnú vörös Mac Pro és arany Apple fejhallgató, melyet Jony Ive tervezett. Ezen termékek nagyjából 13 millió dollárért keltek el.

 

 

 

 

 


Kommentek megjelenítése