Unrest: egy átlagember mindennapjai az ősi Indiában, szerepjáték formájában
A tipkus szerepjátékban legendás hősök bőrébe bújhatunk, és a történet végére szinte minden esetben megváltjuk a világot. Az Unrest fejlesztőinek ebből az unalmas kliséből lett elegük, és a Kickstarter segítségével létrehozták projektjüket, melynek célja egy olyan különleges RPG megalkotása, amelyben a hétköznapi emberek a főszereplők.
A Kickstarter oldaluk szerint a játékmenet sárkányölés és kincskeresés helyett a mindennapos küzdelmekről szól, egy ősi indiai nagyváros nyomorral és éhínséggel súlytott utcáin. A realizmust kiteljesíti egy részletes társalgási rendszer, amivel barátokat vagy ellenségeket szerezhetünk, és esetenként nehéz döntéseket hozhatunk; és a harcrendszer, amely brutális, életszerű, és súlyos következményekkel jár. Még a halál esetében sem ér véget a játék: az elhunyt karakter döntései továbbra is hatnak a történet folytatására.
Maga a koncepció nagyon érdekesnek hangzik, és az eredetileg kitűzött 3000$-os célt tízszeresen meghaladta a támogatások összege. Azonban a játék még koránt sincs befejezve, és kérdéses, hogy az ambíciózus terveket sikerül-e megvalósítan, ami gyakori probléma a Kickstarter projektek esetében. A finnyásabb játékosok számára a grafika is gondot jelenthet, ugyanis a játék kézzel rajzolt hátterei és karakterei még 2D-s mivoltuk mellett is elég kezdetlegesnek tűnnek, habár ez a fejlesztés során még változhat.
Az Unrest megjelenésének még nincs kitűzött időpontja, hiszen még a támogatási fázis sem zárult le, de a fejlesztők ígérete szerint a játék már a kiadás napján elérhető lesz PC, Mac és Linux verzióban is.