Problémás a Mailbox marketingje
A Mailbox egy nagyon ígéretes Gmail alternatívának tűnik iOS-re viszont elég furcsa módon kezdték el terjeszteni az alkalmazást.
Elvileg már elérhető ingyenesen az Appstoreban, viszont ha letöltjük akkor egy helyfoglaló rendszer köszönt minket ami kiírja hogy hányan várnak előttünk a program megjelenésére.
Most hiába nézzük azt hogy több mint 700 ezer felett áll a számláló múlthét óta, az enyhén kritikusabb szemléletű Apple felhasználók a visszajelzések szerint automatikusan törlik és el is felejtik a Mailboxot.
Hiába próbálják az iPhone sorbanállós sikerét utánozni, egy ennyire egyszerű programnál ez nem fog sikerülni, pláne hogy egy kicsit átverésnek is tűnik a dolog, mivel még semmi fix infó nincs arról hogy mikor lesz elérhető az összes reklámozott funkció.
Persze majd ha már az igazi program kijött akkor pontosan meglehet határozni mennyire lett kelendő.
Addig is, érdemes megnézni a bemutató videót a majdani programról: