Az Apple bejelentés kérdései

Tech Hírek   |   2012.09.15 - 20:27   |   Írta: H.A   |   549

A CultofMac összegezte azokat a kérdéseket amik az Apple furcsa döntéséből származnak az iPhone bejelentés után.

1. Miért nem lett NFC az iPhone-ban?
Nekem rögtön egy pár héttel ezelőtti hír rémlik fel, ami szerint az Apple egy titkos terven dolgozik amivel forradalmasíthatná a mobil fizetés módszerét. Ennek viszont elengedhetetlen eszköze lenne az NFC.
Nem hinném hogy a következő iPhone repertoárjába kerülne bele a több éves technológia.
Kíváncsi vagyok hogy mit is tervez az Apple.

2. Mi lett a Nano karórával?
Két éve, Jobs úgy mutatta be az új iPod Nano-t hogy rögtön kiemelte az óraként való használhatóságát.
Több kisebb cég alakult akik hozzá való szíjak gyártására szakosodtak, és az Apple is több "óralapot" adott ki a frissítésekben.
A logikus magyarázat az lehet hogy az októberi bemutatón esetleg egy igazi Apple órát adnak ki.
A Nano használatánál egyébként is problémát jelentett hogy be kellett kapcsolni az idő leolvasásához.

3. Miért megy ennyire a Siri reklám?
Az Android hangfelismeréssel szemben a Siri látványosan kezd lemaradni, valamint az Apple a saját oldalán is béta jelzéssel reklámozza a Siri-t. Hiába jelentek meg új funkciók, a rendszer még mindig elég lassú és kicsit sem hibátlan, mégis óriási pénzeket fektet különböző TV reklámokba ami kifejezetten a Siri-t isteníti.

4. Miért nem jelentette be az új kijelző arányát az Apple?
A WWDC során hónapokkal ezelőtt megismerhettük az új iOS-t, és megjelent a béta. Ez többek között jól jön a fejlesztőknek felkészülni az alkalmazásaikat az új rendszerre szabni. Viszont az Apple csak most jelentette be hivatalosan hogy az új képarány 16:9-lett.
Ez azt jelenti hogy a megjelenéskor az alkalmazások nagy része még nem fogja kitölteni a kijelzőt, és sok időbe fog telni mire a programokat átállítják.
A késett bejelentés oka talán az lehet hogy ennyire titkolja az Apple az új eszközeit. Semmi konkrétum a bejelentés napjáig.

Persze ezenkívül még vannak apróbb furcsaságok, de talán pont ez a taktika ami megalapozza az Apple sikerét. 


Kommentek megjelenítése