Erre nem kellett sokat várni: itt az Error 53 csoportos kereset
Fenyegetőztek, végül be is váltották ígéretüket az elégedetlen ügyfelek.
Korábban írtunk a rejtélyes "Error 53"-ról, amely a nem hivatalos szervizben javított iPhone-ok sajátja. Ha bármikor nem hivatalos szervizben volt javítva a TouchID és telepítettük az iOS 9-et akkor a telefon kész, vége meghalt.
A sértetteket a seattle-i illetőségű Pfau Cochran Vertetis Amala (de szép neve van!) ügyvédi iroda képviseli, az ügyet pedig az Észak-Kaliforniai Kerületi Bíróság fogja tárgyalni.
Akit érdekel, az a keresetet itt elolvashatja teljes egészében. Lényegében az Apple-t a hatalomtól megrészegültnek nevezi és megjegyzi, hogy a cég túl messzire ment a termékei feletti kontroll tekintetében.
A kereset végcélja 5 millió dolláros azonnali kártérítés és az "Error 53" eltörlése, ezzel pedig utat nyitni a Touch ID home gombok Apple szervizen kivüli cseréjének.
Szerintetek jogosan és helyesen jár el az Apple az ilyen beépített hibákkal, hogy tartsa a magas minőségi standardot? Ha elveszti a pert az Apple, az veszélyes precedenst fog teremteni és a gyártóknak egyre kevesebb kontrollja lesz termékeik minősége felett? Vagy szerinted tényleg túl messze ment már ezzel az Apple?
Forrás: cultofmac.com