Néhány amerikai nagyon megszívta az új iPhone-okkal
Se hálózati elérés, se mobilinternet az új iPhone-okon. Egymásra mutogat az Apple és a Verizon.
Úgy tűnik, hogy az idei iPhone-ok rajtjánál sem megy minden zökkenőmentesen az Apple-nél. Több egyesült államokbeli vásárló ugyanis arról számolt be a lapoknak, hogy nem tudják aktiválni a Verizon mobilhálózatára a telefonjukat. Az amerikai szolgáltató szerint az Apple-nél szúrtak el valamit, de a cupertinói techcég a Verizonra mutogat.
A Verizon rendszere egyszerűen hibásnak véli az egyébként megfelelő aktiválási adatokat. Pontosan nem tudni, hogy hányan nem tudták aktiválni a telefonjukat a kavarodás miatt, de a fórumokon folyamatosan bukkannak fel az erről szóló bejegyzések.
A Reddit népe is vizsgálja a problémát, az egyik felhasználónak pedig már sikerült aktiválnia egy problémás iPhone XS-t. A hiba az ő esetében az volt, hogy egy régebbi irányítószám szerepelt a rendszerben, amihez szükség volt a hitelesítéshez. Azoknál, akik az elmúlt néhány évben költöztek, ugyanúgy fennállhat ez a hiba. A posztra érkező kommentek alapján rengeteg más friss iPhone XS vagy XS Max tulajnak is megoldotta a problémáját az, hogy korábbi adatokat adott meg a hitelesítésnél.
Különös, hogy az Apple és a Verizon ezzel szemben semmilyen megoldással sem képes szolgálni azoknak, akik betelefonáltak a probléma miatt. Sokan állításuk szerint több órája vannak vonalban a szolgáltatóval, eredmény nélkül.
Kapcsolódó cikkek:
- Videóban tesztelték a Watch Series 4 elesés észlelését
- Ez az amerikai emberek véleménye az új iPhone XS és XS Max-ról
- Íme a legnagyobb szaklapok véleménye az új iPhone-okról