Szinte mindenki elégedett az AirPods-zal
A felmérésekben még az iPhone-nál is jobb pontokat ért el a vezeték nélküli füles.
Az Experian és a Creative Strategies összefogott, hogy közösen közvélemény-kutatást végezzenek az AirPods tulajok között, a visszajelzés pedig meglepő módon szinte mindenkitől pozitív. A megkérdezett kis híján 1000 ember 82 százaléka „nagyon elégedett”, 12 százalék pedig csak simán „elégedett” – összesen 98%-uk gondolja jó vásárnak a fülhallgatót. Ez a legmagasabb érték, amit Apple termék valaha elért!
Összehasonlításképp az iPhone 92%-ot kapott 2007-ben, az iPad szintén 92%-al büszkélkedett 2010-ben, majd az utolsó rekordot az Apple Watch döntötte 2015-ben: 97%-os vásárlói elégedettség jellemezte az okosórát.
Sőt, az AirPods a „Net Promoter Score” nevű teszt alatt is fantasztikusan szerepelt: a próbatétel ugyanis abból áll, hogy a megkérdezettnek egy egytől-tízes skálán értékeli, mennyire lenne hajlandó ajánlani a terméket másoknak (0-egyáltalán nem; 10-mindenképpen). Az Airpods az összesített, 100-as skálán 75 pontot ért el; ismét megelőzte az iPhone-t 3 ponttal. Megjegyzendő, hogy az 50-es „NPS” már kiválónak számít, 70 fölött pedig világszínvonalúnak nyilvánítanak mindent.
Mikor megkérték a vásárlókat, hogy szóban jellemezzék a terméket, az alábbi kifejezések fordultak elő legtöbbször: remek illeszkedés, jó hangminőség, kényelem, hosszú üzemidő, kényelem, szeretet, varázslat(!). Külön kiemelték az egyszerű kezelést és a vezeték nélkül működő fülhallgató praktikusságát. Természetesen a feketeleves sem maradt el: a legtöbb negatív vélemény a kialakításra és a néha bukdácsoló kapcsolatra vonatkozott.
A válaszolók több mint 80%-ának az AirPods vált a kedvenc Apple termékévé; többen is azt nyilatkozták, hogy növekvő mennyiségű hanganyagot kezdtek el hallgatni, amióta az eszköz a birtokukban van.
Forrás: MacRumors
Kapcsolódó cikkek:
- Gondoltad volna, hogy az AirPods-hoz is lesz kiegészítő?
- A Beats X jobb, mint az AirPods
- Már 58 színben árulják az AirPods-ot