Ez történik éjszaka és viharban az iPhone 7-tel!
Ezeket az új spotokat minden Apple rajongónak látni kell.
Alig néhány órája az Alma egyszerre három reklámfilmmel is jelentkezett! Ebből kettő az iPhone 7 új képességeit, a másik pedig a kissé méltatlanul a telefonújdonság hátterébe szorított Apple Watch 2-t hivatott népszerűsíteni.
Az egyik filmecske megint a bemutatót követő első tévéreklám fonalán halad tovább, azaz a fókusz a kamerán. Annak is főleg a rosszabb fényviszonyok között nyújtott teljesítményét firtatja, egy kis vizes csavarral. A címe Midnight, vagyis éjfél. (Zene: Hamilton Leithauser + Rostam - In a Blackout)
A második spot már kifejezetten a cseppállóságra – water resistant – fókuszál, amit egyébként a reklám végén ki is írnak. Noha ez innentől már csak játék a szavakkal és a fordítással hiszen, az iPhone 7-re hivatalosan még nem jelenthető ki a cég szerint, hogy vízálló… De az biztos, hogy a telefon nagyszerűen bírja egy özönvízszerű esőzésben, akár hosszútávon is! A reklámból legalábbis ez derül ki. A film címe Morning Ride, azaz Reggeli tekerés és az AC/DC (Thunder) húzza a pedálok alá valót...
Noha mostanában Sir Jony Ive nem nagyon csillogtatja a tudását, a mérnökök szerencsére tették a dolgukat! Az eddig fitnesz körökben kissé szájlebiggyesztős, almás okosórát végre feltámasztották hamvaiból és az immár 50 méterig vízálló eszköz GPS-t is kapott. Úgyhogy most már nem csak – szó szerint – állja a sarat, de még relaxációs app is van benne. Mindezt egy reklámspotba sűrítették. Go Time, Ideje menni! (Zene: Nina Simone-Sinnerman)
Forrás: AppleRider