James Corden szerepel az új Apple Music reklámban

Apple Hírek   |   2016.09.19 - 14:08   |   Írta: B.Balázs   |   1881
19. szept James Corden szerepel az új Apple Music reklámban

Az Apple marketingesei új irányt választottak...

Az utóbbi időben James Corden óriási népszerűségre tett szert, így nem véletlen, hogy amikor az Apple marketing csapata vicceskedésre adta a fejét, az ő neve került elő. Az iPhone 7 bemutatóra készített Carpool Karaoke után, most az éjszakai Emmy díjátadó közben levetített, 2 perces Apple Music reklámban tűnik fel. Mellette pedig az Apple vezetői, Jimmy Iovine, Eddy Cue és Bozoma Saint John láthatóak.

 

 

A videóban közel sem a megszokott Apple-féle, komoly hangvételű stílusban igyekeznek eladni a teljesen megújult Apple Music szolgáltatást, hanem próbálják humoros oldalról megközelíteni az egészet. A baj az, hogy tényleg csak próbálják, mert bizony olyan erőltetett és mű lett az egész, mint a magyar kereskedelmi csatornák saját készítésű, családi problémákat feldolgozó sorozatai. A nagy szavak természetesen itt sem maradnak el, és az arcunkba mondják, hogy miért kéne őket választanunk. 40 millió szám, platformfüggetlenség, 3 hónapos próbalehetőség, egyedileg összeválogatott lejátszási listák, és a többi…

Valójában tény, hogy a sok "Megalkottuk az eddigi legjobb, egyedülálló, varázslatos, felfoghatatlanul menő…" és még hasonló szuperlatívuszokkal készített promók után, jól esik valami egészen más, de ennél szerintem lehetett volna sokkal, de sokkal viccesebb.

Ti mit gondoltok?


Kommentek megjelenítése