Az Apple szép summát gyűjtött a Természetvédelmi Világalapnak
A Föld napja kampány az App Store-ban olyan jól sikerült, hogy a WWF egy nagy összeghez jutott.
Talán emlékeztek még az Alma áprilisi kampányára, amit „Apps for Earth” címen indítottak. Az App Store összefogott 24 alkalmazásfejlesztővel a környezetvédelem jegyében, hogy bizonyos, külön a Föld napjára szabott alkalmazásaik bevételének 100 százalékát a Természetvédelmi Világalap kapja.
A 10 napig futó kampány elérte a célját. Az Apple szerint a hír több százmillió emberhez eljutott és így több mint 8 millió dollár összbevételt generáltak a WWF állagmegőrző tevékenységei számára.
A számot maga a WWF hozta nyilvánosságra a WWDC keretében, San Franciscóban. A természetvédelem mellett mélyen elköteleződött cupertinói cég immár második alkalommal fogott össze a Természetvédelmi Világalappal. Az első alkalommal Kína erdeinek megóvására kötöttek több éves együttműködési megállapodást. Ennek keretében az Apple két legyet egy csapásra módszerrel, a jó ügy támogatása mellett a saját ökológiai lábnyomát is csökkentse és a források megőrzése mellett folytathassa a tevékenységét.
Forrás: Apple
Kapcsolódó cikk:
Az Alma megint nagyon bezöldült
Cut the Rope: Magic (WWF)・Tesztlabor
Apple: A környezetvédelem mindenek előtt