Az Apple 3 éves javítási programot biztosít az Apple Watch Series 2 okosórákhoz

Apple Hírek   |   2018.04.15 - 19:03   |   Írta: Máté Gergő   |   2727
15. ápr Az Apple 3 éves javítási programot biztosít az Apple Watch Series 2 okosórákhoz

Az Apple Store-okban és a hivatalos szervizekben megkezdték a hibás akkumulátoros és a nem bekapcsolható Apple Watch Series 2 okosórák szervizelését.

"Az Apple megállapította, hogy bizonyos körülmények között egyes Apple Watch Series 2 (42 mm) készülékek nem kapcsolhatók be, illetve esetleg megnagyobbodott akkumulátorral rendelkeznek" - áll a dokumentumban, amelyet a 9to5Mac tett közzé.

A probléma megoldásaként az Apple felajánlotta az érintett eszközök ingyenes javítását. Ez a javítási lehetőség minden olyan második generációs Apple Watch (Series 2) okosórára érvényesíthető, amelyet 3 évnél nem régebben vásároltak, beleértve a 42 mm-es Apple Watch Series 2 Sport modellt, a Nike+ modellt és a Hermès valamint az Edition modellt is. A garanciális szerviz nem érvényesíthető a Series 1 és Series 3 modellekre, valamint egyik 38 mm-es modellre sem. Egyelőre nem világos, hogy az Apple pontosan mit ért a "nem bekapcsolás" alatt, azonban jelezték, hogy minden készüléket "vizuál-mechanikus" módon ellenőriznek. 

A fórumokon, mint például a Reddit és az Apple támogatói weboldalán többen jelezték, hogy az Apple Watch készülékeik akkumulátorai leállnak. Az Apple ezeknek a készülékeknek az akkumulátorait mindig lecserélte és kiterjesztette az akkumulátorra vonatkozó garanciát még egy évvel. Az első generációs Apple Watch (Series 0) készülékekre szintén jellemző ez a probléma és az Apple ezekre is 3 évig kiterjesztett garanciát adott. Egyelőre nem érkeztek olyan bejelentések, melyek szerint az Apple Watch Series 3 esetében is előfordult volna hasonló akkumulátor probléma, de jelenleg korai lenne kimondani, hogy az Apple legújabb okosórájára nem jellemző ez a hibajelenség.

Forrás: 9to5Mac

Kapcsolódó cikkek: 




Kommentek megjelenítése